י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הרצח האכזרי שטלטל את המדינה

הרוצח מתחרט: יש לי את תמונתו ליד המיטה

יוסף חיים בן דוד המרצה עונש מאסר כבד בגין רציחתו של הנער מוחמד אבו חדיר באכזריות רבה, מדבר מהכלא, מביע חרטה על מעשיו, טוען לאי שפיות ומבקש חנינה מהנשיא

הרוצח מתחרט: יש לי את תמונתו ליד המיטה
הדס פרוש, פלאש 90

חמש שנים אחרי שרצח ושרף באכזריות את הנער הערבי מוחמד אבו חדיר ב-2 ביולי 2014, כנקמה על חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים בגוש עציון, יוסף חיים בן דוד מביע חרטה בשיחה שקיים עם כתב 'ערוץ 13' מתאו שבכלא ניצן וגם סיפר על תחושותיו כיום בעקבות הרצח שטלטל את המדינה, וגם על נסיונו לקבל חנינה מנשיא המדינה ראובן ריבלין.

מוחמד אבו חדיר. (באדיבות המשפחה)

במהלך הראיון, הוא טוען לאי שפחות ודורש, "אני רוצה שיפתחו את התיק מחדש. לא מגיע לי לשבת על דבר שלא עשיתי במודע". לדבריו, "היו לי חקירות במשך ארבעה ימים רצוף, בלי שינה. בכל השלבים האלה אמרתי שאני לא זוכר כלום".

"לא תכננתי את זה. אני זוכר בעיקר אש, לא זוכר שברחתי עם האוטו לאחר מכן, מי שלא חולה ולא חווה את המניה-דיפרסיה, ה-OCD, הוא לא יודע להבחין בכך – רק גורמי טיפול", אומר בן דוד ל'ערוץ 13'.

הוא חוזר חמש שנים לאחור, למעצרו בביתו ומשחזר: "הם לקחו אותי מביתי, פתחתי להם את הדלת בשמחה רבה, לא הבנתי בכלל מה קורה. פתחתי את הדלת והם אזקו אותי ודרכו לי על הראש, מכות מול הילדות שלי, ואמרו לי שאני עצור".

לסיכום הבהיר הרוצח יוסף חיים בן דוד, "אני רוצה לבקש סליחה ממשפחת אבו חדיר, יש לי את תמונתו ליד המיטה ואני כל יום מתפלל ומבקש סליחה".

יוסף חיים בן דוד רצח מוחמד אבו חדיר רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד