כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

על זמן שאול • סקר: מופז מאבד גובה לטובת העבודה

סקר ידיעות אחרונות: יחימוביץ' ומפלגת העבודה הם המרוויחים הגדולים מנצחונו של מופז, שצונח ל-12 מנדטים • עוד בסקר: מה אמורה לעשות ציפי לבני?

מופז חוגג את בחירתו
מופז חוגג את בחירתו

סקר 'ידיעות אחרונות' המתפרסם הבוקר, מגלה כי אמנם מופז ניצח בקרב הראשון ולקח את ראשות 'קדימה', אך ניצחונו עשוי להיות הרסני ולרסק עוד יותר את 'קדימה'.

על פי הסקר, 'קדימה' תזכה ב-12 מנדטים בלבד, המרוויחה העיקרית מבחירתו של מופז היא שלי יחימוביץ', שמפלגתה 'העבודה' מזנקת ב-5 מנדטים ומקבלת 18 בסך הכל.

לעומת זאת, הציפייה הקיימת בשמאל כי מופז 'ישאב' קולות מגוש הימין כמעט ואינה מתממשת, נתניהו והליכוד שומרים על כוחם מהסקר הקודם - 29 מנדטים, ליברמן מאבד מנדט בודד ומקבל 13, ש"ס 8 ומפלגתו של דרעי תזכה ב-2 מנדטים בלבד.

הנשאלים בסקר גם התבקשו לחוות את דעתם לגבי עתידה הפוליטי של המפסידה, ציפי לבני: 18% סבורים כי עליה לחבור ליאיר לפיד, 29% סברו כי היא צריכה לקבל את 'דין התנועה' ולהישאר מספר 2 של מופז ואילו 28% סברו כי לאחר ההשפלה שספגה עליה לפרוש מהפוליטיקה.

עוד נשאלו המשתתפים, מי ראוי ביותר להיות ראש הממשלה הבא. 54% מהנשאלים טענו כי ביבי נתניהו הוא האיש המתאים ביותר, לעומת 16% בלבד שהצביעו על מופז כראש הממשלה המתאים.

עוד בנושא:
ציפי לבני חוזרת למטבח? שאול מופז נהנה מסוללת מאבטחים • היום שאחרי
"בתחילת הדרך, איש לא האמין לנו שמופז ינצח" • קולות ממצעד הניצחון
מופז ניצחון סקר קדימה העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד