י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"יותר מדי אופניים בכביש"

מחריד: הצעירה נרמסה תחת למערבל הבטון

צעירה יהודיה שרכבה על אופניים בברוקלין הפכה להיות הקרבן ה-15 ברחובות השכונה השנה, כאשר היא נפגעה על ידי משאית בטון • בעל המשאית האשים את הרוכבים, לטענתו יש "יותר מדי אופניים על הכביש"

מחריד: הצעירה נרמסה תחת למערבל הבטון
מערבל בטון. אילוסטרציה צילום: זק"א ת"א

דברה פרילנדר, צעירה יהודיה בת 28, רכבה על אופניה במזרח-ויליאמסבורג, כשהמשאית פגעה בה בצומת רחובות בסביבות השעה 12:00 בצהרים ביום שני האחרון, כל דווח האתר 'דיילי ניוז'.

דברה פרילנדר התגלגלה לתוך הצומת לאחר שמשאית שנסעה במהירות פגעה בה, היא נגררה מתחת למשאית וחובשים שהגיעו לטפל בה הכריזו על מותה במקום. נהג המשאית, בן 70, נשאר במקום ולא נעצר; התאונה עדיין בחקירה, כך מסרה המשטרה.

המשאית הפוגעת שייכת לחברה בשם United Transit Mix שנמצאת כמה רחובות מאזור התאונה; "זה מצער, זה רע לכולם", אמר טוני מסטרונארדי, הבעלים של החברה. "יותר מדי אופניים, יותר מדי אופניים על הכביש", הוסיף מסטרונארדי.

הוא הוסיף כי זו התאונה הקטלנית הראשונה של החברה מזה 45 שנים, אבל תושבים מקומיים סיפרו כי המשאיות של החברה נוסעות במהירות דרך השכונה.

"המשאיות האלה חושבות שזה מסלול מרוץ, הם ממהרים פה כל הזמן", אמר מאט לה רוזה, בן 25, שעובד בקרבת מקום. לדבריו, "רכבתי על האופניים שלי בדיוק במקום שבו היא נהרגה הבוקר. אני מוכר את האופניים שלי".

מחריד תאונה קטלנית משאית אופניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד