ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"חשש למידת המודעות של הממשלה"

ראשי הרשויות בעוטף החרימו מפגש עם נתניהו

ראשי מועצות בעוטף עזה, החרימו היום מפגש שהיה אמור להיות להם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו • "אנו סבורים מעל לכל ספק שהאתגרים, הצרכים והמציאות בעוטף עזה שונים בתכלית משאר הרשויות"

ראשי הרשויות בעוטף החרימו מפגש עם נתניהו
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

ראשי המועצות בגזרת עוטף עזה, החרימו את ביקורו של ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו - שהגיע בשעות הצהרים (רביעי) לביקור באוגדת עזה. 

"הופתענו לגלות שלפגישה עם ראש הממשלה הוזמנו 20 ראשי רשויות מהדרום ולא הייתה לרוה"מ כל כוונה לקיים פגישה ייעודית בנושא עוטף עזה כמצופה וכמתבקש בימים אלה ועל פי בקשתנו" אמרו גדי ירקוני ראש מועצת אשכול ואופיר ליבשטיין, ראש מועצת שער הנגב. "אנו מכבדים את חברינו, ראשי הרשויות בדרום, גם הם מתמודדים עם מצבי חירום לא פשוטים".

עם זאת הדגישו ראשי המועצות האזוריות שמתמודדות יום יום עם טרור הבלונים, בלוני נפץ ועוד. "אנו סבורים מעל לכל ספק שהאתגרים, הצרכים והמציאות בעוטף עזה שונים בתכלית משאר הרשויות". בהודעה שהוציאו לכלי התקשורת הם ציינו "יש לנו חשש עמוק למידת המודעות וההבנה של הממשלה למה שקורה כיום בישובי עוטף עזה. לא נשלים ולא נקח בזה חלק. לכן החלטנו שלא להשתתף בפגישה ואנו קוראים לראש הממשלה לקיים שיח ישיר עם ראשי הרשויות של עוטף עזה".

עוטף עזה טרור פלסטיני פעילות טרור בלוני תבערה בלון נפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד