י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי ליל הבלהות

הוארך מעצרם של המפגינים יוצאי אתיופיה

יממה למחרת ההתפרעות האלימה של מפגינים יוצאי אתיופיה ברחובות ופגיעה חמורה באזרחים תמימים וברכוש רב, הוארך מעצרם של חלק מהעצורים בהפגנות

הוארך מעצרם של המפגינים יוצאי אתיופיה
ניידת משטרה עולה באש בהפגנת האתיופים צילום: דוברות המשטרה

לבקשת המשטרה הוארך מעצרם של מרבית החשודים שנעצרו במחאות האלימות שאירעו בליל אמש באשדוד, אשקלון וקריית מלאכי.

במהלך ליל אמש נעצרו על ידי כוחות המשטרה עשרות חשודים בתקיפת שוטרים והפרת הסדר הציבורי בערים אשדוד, אשקלון וקריית מלאכי. החל משעות הבוקר הובאו החשודים אל בית המשפט באשקלון בבקשה להאריך מעצרם.

אשדוד: במהלך אירועי המחאה אמש נעצרו 12 חשודים שהובאו היום בפני בית המשפט. ל-7 מהחשודים נעתר בית המשפט והאריך את מעצרם ביממה נוספת, והורה על שחרורם של 5 הנותרים. בשל חומרת מעשיהם הוחלט במשטרה על הגשת עיכוב ביצוע להחלטה והם נותרו עצורים עד מחר עת יוגש ערר על החלטת בית המשפט.

אשקלון: במהלך אירועי המחאה אמש נעצרו 20 חשודים שהובאו היום בפני בית המשפט. ל-12 מהחשודים נעתר בית המשפט והאריך את מעצרם ביממה נוספת, והורה על שחרורם של 5 חשודים. בשעה זאת מתקיים דיון בעניינם של 3 נוספים.

קריית מלאכי: במהלך אירועי המחאה אמש נעצרו 9 חשודים שהובאו היום בפני בית המשפט. ל-8 מהחשודים נעתר בית המשפט והאריך את מעצרם ביממה נוספת, והורה על שחרורו של החשוד הנוסף.

"חסימות צירי תנועה הינם מעשה אסור עפ״י חוק וגורמים לפגיעה בציבור רב של נהגים. לצד הכלה ואיפוק משטרתי רב כלפי מפגינים מתוך ניסיון לאפשר להם לבטא את מחאתם, משטרת ישראל לא תאפשר את המשך החסימות של צירי תנועה מרכזיים ברחבי הארץ באופן שיוביל לפגיעה כה משמעותית באזרחי ישראל בכלל ובמשתמשי הדרך בפרט", כך נמסר מהמשטרה.

מפגינים הפגנת אתיופים הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד