י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקמפיין המכוער של ליברמן

"דרעי, ליצמן וסמוטריץ' - הפעם אתם בחוץ"

פרץ השנאה של אביגדור ליברמן כלפי המגזר החרדי, במטרה לקושש קולות נוספים לקראת הבחירות עולה שוב לאור סקרי ערוצי הטלוויזיה שמוכיחים כי מפלגתו תהיה לשון מאזניים •  "נדרוש להקים ממשלה רחבה, שתורכב מ"ישראל ביתנו", "הליכוד" ו"כחול לבן" בלי סמוטריץ', בלי דרעי ובלי ליצמן"

"דרעי, ליצמן וסמוטריץ' - הפעם אתם בחוץ"
"הפעם אתם בחוץ". דרעי, ליצמן וסמוטריץ' צילום: פלאש 90

"דרעי, ליצמן וסמוטריץ' - הפעם אתם בחוץ", כך כתב הבוקר (חמישי) יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, לאלפי עוקביו ברשתות החברתיות.

ליברמן כתב כי "לאור הסקרים שהתפרסמו אתמול בטלוויזיה, שמעתי הרבה פרשנויות משונות ומוזרות. לידיעת כולם - "ישראל ביתנו" כמפלגת הימין האמיתית והיחידה בכנסת ישראל תפעל אך ורק על-פי האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל ולא על-פי אינטרסים אישיים או מגזריים.ף.

"לכן", הוסיף ליברמן, "נדרוש להקים ממשלה רחבה, שתורכב מ"ישראל ביתנו", "הליכוד" ו"כחול לבן" בלי סמוטריץ', בלי דרעי ובלי ליצמן.

מדובר בהמשך ישיר למסר של המפלגה אתמול, בהודעה ששיגרו בדוברות ישראל ביתנו לתקשורת נמסר כי "ישראל ביתנו התחייבה קבל עם ועדה שלא תשב בממשלה הבאה עם החרדים. אצלנו מילה זו מילה". אלא שהפעם המסר מועבר ישירות על ידי ליצמן.

מי שמיהר להגן על החרדים, הוא עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית שאמר כי "השנאה של ליברמן לציבור הדתי והחרדי מעבירה אותו על דעתו, והוא ממשיך להשתלח בצורה חסרת רסן בכל מה שמריח יהדות. ההתרשמות מהקמפיין המכוער של ליברמן היא שהדבר האחרון שהוא מעוניין בו הוא מדינה יהודית, וניכר שהוא יהיה מעוניין לכל היותר במדינת כל אזרחיה נטולת כל ערך יהודי".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד