י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ראיון של אכזבה

שר התקשורת שהתפטר: "ניסו לרצוח אותי"

איוב קרא שהיה עד לפני כשבוע שר התקשורת, יוצא בראיון ל'ישראל היום' נגד ראש הממשלה וחבריו ומפנה אצבע מאשימה כלפיהם על כשלונותיו, כשלדבריו, ניסו לרצוח אותו בעקבות תמיכתו בחוק הלאום וגם; "מסתכלים עלי וחושבים שאני בגין הדרוזי"

שר התקשורת שהתפטר: "ניסו לרצוח אותי"
איוב קרא לצד נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שנדחק בפריימריז של 'הליכוד' למקום לא ריאלי ולאחר שהתפטר מתפקידו כשר התקשורת, איוב קרא העניק ראיון לעיתון 'ישראל היום' והאשים את חבריו במצב אליו נקלע.

"היו לי הפגנות ליד הבית, זרקו אבנים על הבית שלי, אפילו מצאו שני ערבים ליד הבית שלי עם נשק", מספר קרא ליהודה שלזינגר בראיון שיתפרסם מחר במגזין 'שישבת'.

בגלל חוק הלאום "הוציאו אותי מהבית לתקופה. עם הילדים הפסיקו לדבר ברחוב. אבל אני לא נרתע, אני חושב שזה חוק מצוין", אך לדבריו, "היה צריך לתקן את זה מהר, וזה לא קרה".

המראיין מציין בפני השר לשעבר כי הוא היה תומך נלהב בחוק, "נכון", משיב קרא, "אבל הזהרתי את ראש הממשלה שהדרוזים לא יבינו את החוק, או שיהיו גורמים שיגרמו להם לא להבין את החוק, וזה מה שקרה. הדרוזים חשבו שהחוק שולל מהם זכויות אזרחיות. נתניהו אמר שיהיה שוויון מוחלט, שמחבקים אותם יותר מאשר את היהודים, ושאם תהיה בעיה, נתקן את החוק".

לדבריו, הח"כים דודי אמסלם, דוד ביטן וחיים כץ פעלו כדי לחסל אותו בפריימריז ולדחוק אותו הרחק במורד רשימת 'הליכוד' והוא מאשים את בנימין נתניהו שלא עשה דבר כדי למנוע את זה לאחר שהיה נאמן לו, עם זאת הוא מגדיר אותו כ"ראש ממשלה מצוין, אבל חבר פחות טוב".

"הייתי האיש הכי נאמן שלו. נתניהו היה יכול לעצור את זה, אבל היתה לו בטן מלאה עלי בגלל דברים אחרים. כולם היו נגדי. כמו שיש הדדיות בין בני זוג, כך גם כשאתה הולך עם חבר שאתה הוגן כלפיו, אתה מצפה שהוא יהיה הוגן כלפיך. אל תמכור את החבר שלך גם אם הוא עושה אלף טעויות", קובל קרא.

הוא מגלה בראיון כי "אחרי הפריימריז נתניהו התקשר אלי ואמר שלא מקובלת עליו כל ה'כיפה אדומה' שעשו לי. הוא הבטיח לי שאשאר בליכוד ואמר: 'אתה בשבילי סמל וחבר'. אבל הוא לא היה חבר ולא היה הוגן כלפיי. ככה לא מתנהגים כלפי פרטנר" אומר קרא, "זה שהוא לא נתן לי גב פוגע בו ולא בי".

עוד הוא סבור, "מסתכלים עלי וחושבים שאני בגין הדרוזי. אני המשך של שושלת בגיניסטית. אני נחשב לסמן ימני מאוד, לא רק אצל הדרוזים, בכל המדינה. זה אצלי מדורי דורות", כך עיקרי דבריו בראיון ל'ישראל היום'.

איוב קרא בנימין נתניהו הליכוד חיסול פוליטי חוק הלאום ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד