י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מלתעות הרשע

הראיון הנדיר שהעניק בכיר שערק מהחמאס; "אני לא חושש לחיי"

עדות מבפנים: בכיר חמאס שערק משורות הארגון העניק ראיון נדיר לערוץ טלוויזיה ישראלי וגילה באומץ רב - מעט על המתחולל בתוך הארגון; הבכיר לשעבר הבהיר כי הוא אינו חושש לחייו • "גדלתי בחמאס ועבדתי בתנועה; אבל כשנחשפתי לשחיתות עזבתי אותם וניתקתי איתם קשר"

הראיון הנדיר שהעניק בכיר שערק מהחמאס; "אני לא חושש לחיי"
חיילי חמאס צילום: עאבד רחים חטיב, פלאש 90

עדות מבפנים: סוהייב יוסוף, מי שהיה עד לא מזמן בכיר במטה החמאס בטורקיה ונמלט ממנו למדינה אחרת, העניק ראיון מיוחד ל'ערוץ 12' ואמר בין היתר, "חמאס הוא חלק ממני מילדות, גדלתי בחמאס ועבדתי בתנועה. אבל כשנחשפתי לשחיתות עזבתי אותם וניתקתי איתם קשר".

הוא מגלה כי "חמאס מפעילה מוסדות ביטחוניים וצבאיים על אדמת טורקיה תחת מסווה של חברה אזרחית. יש להם מרכזים ביטחוניים ומשם הם מפעילים ציוד האזנה משוכלל כדי להאזין לאנשים ולמנהיגים ברמאללה. זאת באמצעות ציוד משוכלל ותוכנות שנמצאות על המחשבים, ויש אנשים שמומחים בזה. יש האזנה גם על טלפונים ישראליים, אבל אני לא מעוניין להיכנס לנושא".

כמו כן הוא מספר, "הם משתמשים בציוד משוכלל כדי לקדם אג'נדה זרה וזה מה שאני רוצה לחשוף. התנועה משתמשת במידע הזה לא לטובת העם הפלסטיני", אומר בכיר החמאס לשעבר, "היא מוסרת את המידע המודיעיני לאירן תמורת תמיכה כספית. אפילו מגיעים למרכזים האלה כספים שמועברים דרך בנקים טורקיים, תחת מסווה של מרכזי חברה אזרחית".

הוא מעיד לעיני מצלמות 'ערוץ 12', "ראיתי איך התנועה מגייסת אנשים בגדה המערבית וגם מממנת אותם. יש פעולות מפוקפקות שהם מבצעים - ובהן שליחת ילדים חפים מפשע בגדה המערבית כדי לבצע פיגועים".

"המטרה של פיגועים בגדה היא להרוג אזרחים", אומר יוסוף, "לא למען ההתנגדות, לא למען ירושלים ולא למען שחרור האדמות הפלסטיניות. אפילו לא כי הם שונאים את היהודים. הם שולחים את התמימים האלו כדי לייצא את המשבר מרצועת עזה לגדה המערבית".

לאחר העזיבה שם לו סוהייב יוסוף למטרה, לחשוף את הנהנתנות של ראשי החמאס והצביעות של הארגון, ולעורר את העזתים מי הם מנהיגיהם, "המנהיגים של חמאס חיים במלונות פאר בטורקיה. הם מתגוררים במגדלי יוקרה. הילדים שלהם לומדים בבתי ספר פרטיים ומקבלים תמיכה כספית גבוהה מאוד מתנועת חמאס. יש להם אבטחה, בריכות שחייה, מועדוני ספורט".

"התפלאתי מרמת הנהנתנות. הם אוכלים במסעדות הטובות ביותר, וחיים באזור של הטורקים העשירים ביותר. משפחה אחת בעזה חיה עם 100 דולר בחודש - והם אוכלים מנה אחת במסעדת גורמה ב-200 דולר. זה נשמע לך הגיוני?", תוהה מי שהיה עד לא מכבר אחד מהם.

הוא מגלה אומץ רב בראיון ואומר, "אני מבקש ממנהיגי תנועת חמאס לשלוח את ילדיהם, או שילכו בעצמם לבצע את הפיגועים האלה. מדוע איסמעיל הנייה לא יוצא לצעדת השיבה ומיידה אבנים? מה תנועת החמאס משיגה מהפיגועים האלה? שום דבר. אין לחמאס עתיד. הרוב גילו את האמת עליהם. אם חמאס תרוץ בבחירות פעם נוספת העם הפלסטיני לא ייבחר בה. זה ארגון טרור גזעני - הוא מסוכן לעם הפלסטיני".

הוא מוכן להרחיק לכת עד כדי מוות במחיר גילוי האמת על מעלליהם הנפשעים של חמאס, "עוד לפני הכתבה הזאת היו איומי רצח", הוא מגלה, אך מבהיר, "אבל אני לא פוחד מהם. אם חמאס רוצה להפוך אותי לשהיד אז אהיה שהיד. אני מעדיף להיות הקורבן ורק לא זה שפוגע", כך בראיון המרתק.

חמאס פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד