י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פגוע וכועס

הבכיר הפורש: "נתניהו התקשר אליי ושאג מכעס"

יחסים רעועים למדי: מבקר המדינה היוצא יוסף שפירא חושף את הכתף הקרה שקיבל מרה"מ נתניהו במהלך כהונתו • לדבריו - היחס הקר מגיע מאז עסק בהכנת את דו"ח המעונות • בכיר בליכוד: "מחפש כותרות"

הבכיר הפורש: "נתניהו התקשר אליי ושאג מכעס"
נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מבקר המדינה היוצא יוסף שפירא חושף, בראיון לעיתון 'מעריב', את היחסים הרעועים למדי בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בראיון פרישה שהעניק, אמר שפירא כי "מאז פרסום דוח המעונות ראש הממשלה הפסיק לדבר איתי, לא אומר לי שלום ולא שומר איתי אפילו על קשר טלפוני. אבל אני לא נוטר טינה לאף אחד, לא לבנימין נתניהו ובטח לא לשרה"

שפירא הוסיף לתאר: "לא הייתה אפשרות מעשית להפעלת לחצים עלי אפילו לא מכיוון משרד ראש הממשלה. אבל הדוחות השפיעו על מערכת היחסים. מאז פרסום דוח מעונות ראש הממשלה הקשר עם נתניהו נותק".

מבקר המדינה יוסף שפירא. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שפירא מספר כי "יום אחד במהלך הכנת דוח המעונות הוא התקשר אלי הביתה ושאג מכעס. שמתי את השיחה על רמקול ואלי (מרזל, מנכ"ל המשרד), ששמע את הצעקות, פנה לנתניהו ואמר: 'אדוני ראש הממשלה, אתה לא יכול לצעוק כך על המבקר'. מאז הוא מתעלם ממני והדיונים בהמשך הדרך התנהלו לגופו של עניין".

לפני שעה קלה (חמישי) הגיב השר יובל שטייניץ לאפי טריגר בתכניתו 'בוקר טוב ישראל' בגל"צ: ״הופתעתי לקרוא את הדברים, איני מכיר בצורך ללטף אישית את מבקר המדינה. מקווה שמחליפו בתפקיד לא יחפש כותרות בתקשורת״.

יוסף שפירא בנימין נתניהו סכסוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד