י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פעם אחר פעם

שליימזל: ניסה לפרוץ לכספומטים, נכשל ונתפס

הצהרת תובע לקראת העמדה לדין הוגשה נגד תושב תל אביב, בגין לא פחות משש מקרים של ניסיון לפרוץ לכספומטים בערים בת-ים ובחולון - שבכולן הוא הסב נזק, אך לרוע מזלו לא הצליח לגנוב דבר

שליימזל: ניסה לפרוץ לכספומטים, נכשל ונתפס
מכשיר כספומט צילום: pixabay

בבית משפט השלום בתל אביב, הוגשה הבוקר (חמישי) הצהרת תובע נגד תושב תל אביב בן 22, בעקבות שש מקרים שאירעו במהלך החודשיים האחרונים, בהם ניסה בשיטות שונות, לפרוץ למכשירי כספומט בערים בת ים ובחולון.

בין השיטות בהן השתמש החשוד, ניתן למנות חיתוך והצתה של מכשירי הכספומט אליהם ניסה לפרוץ. אולם לרוע מזלו, בכל המקרים נגרמו נזקים לכספומטים, הוא לא הצליח לגנוב דבר ולבסוף גם נתפס ונעצר. 

משטרת ישראל ניהלה חקירה סמויה, תוך שימוש בשיטות טכנולוגיות ופורנזיות. עם מעצרו של החשוד, בסוף השבוע האחרון, לאחר שניסה לפרוץ לכספומט ברחוב יקותיאל בבת ים, עברה החקירה לשלב הגלוי. חוקרי המשטרה ניהלו חקירה מורכבת, נחושה ומעמיקה על מנת לקשר את העצור למקרים הנוספים של ניסיונות פריצה למכשירי כספומט.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בתל אביב. הבוקר, כאמור, הוגשה נגדו, בבית משפט השלום בתל אביב, הצהרת תובע בגין חשדות אלו. מעצרו הוארך עד ליום שני הבא, אז צפויים להגיש נגדו כתב אישום.

מכשירי כספומט הצהרת תובע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד