י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כבר לא ביחד?

בנט יוצא במתקפה חריפה נגד החברותא שלו

בעודו מלקק את פצעי הבחירות האחרונות ומנסה לשקם את תדמיתו לקראת אלו הצפויות להתקיים בחודש אלול, קורץ נפתלי בנט אל האלקטורט הליברלי ואף תוקף במילים חריפות את דברי ראש ישיבת 'עטרת כהנים' - עמו למד בחברותא

בנט יוצא במתקפה חריפה נגד החברותא שלו
בנט צילום: Marc Israel Sellem פלאש 90

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט תקף בחשבון הטוויטר את ראש ישיבת 'עטרת כהנים' הרב שלמה אבינר, משום שאמר כי 'נשים לא צריכות להיות בפוליטיקה'. לטענת בנט, האמירות הללו גורמות לחילול השם.

בנט התייחס לדבריו של הרב אבינר באשר לשותפות של נשים בפוליטיקה וטען, "אם למישהו היה ספק למה צריך את הימין החדש, הנה התשובה. ‏האמירות הללו מייצגות אחוז זעום בציונות הדתית וגורמות לחילול השם".

"‏כל מיזם שעשיתי בחיי, עשיתי לצד נשים מנהיגות ומוכשרות. בהייטק, בעשייה ציבורית ובפוליטיקה", סיפר בנט. "מקומן של הנשים בפוליטיקה ובכל תחומי החברה אינו מוטל בספק", חתם יו"ר 'הימין החדש'.

בראיון לתוכנית דקל-סגל ברשת ב', נשאל הרב אבינר אם עדיף לאבד מנדטים גם אם שקד מביאה יותר מנדטים, וענה בחיוב. על השאלה אם היה מדובר באישה דתית, גם על כך ענה הרב אבינר כי "זה לא בסדר, המערבולת המסובכת של הפוליטיקה היא לא זירה בשביל התפקיד הנשי".

מעניין לציין כי בתאריך כ"ו בטבת תשע"ד, פורסם דיווח באתר 'כיפה' על ידי כתב האתר יונתן אוריך, דובר ראש הממשלה כיום, לפיו "השר נפתלי בנט מקיים חברותא קבועה בה הוא לומד תורה יחד עם ראש ישיבת ”עטרת כהנים“ בירושלים, הרב שלמה אבינר. על פי הפרסום השבת בעלון ”שביעי“, בנט מקיים את השיעורים במתכונת קבועה, כחלק מהלו“ז השבועי שלו".

 

הרב שלמה אבינר מפלגת הימין החדש נפתלי בנט חברותא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד