י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איבד כל רסן

ליצמן על ליברמן: "היה חבר שלנו עד לפני חודשיים - לא נגיב לו"

אביגדור ליברמן כבר מזמן איבד כל רסן בהשתלחותו הפרועה בכל אשר ריח חרדי נודף ממנו, אך בשל מדיניות ברורה במפלגות החרדיות, הוא איננו מקבל את ליטרת הבשר אותה מבקש, בדמות מתקפה חרדית שעשויה לשרת אותו פוליטית | סגן השר ליצמן התייחס להסתה שלו כלפי הרבי מגור

ליצמן על ליברמן: "היה חבר שלנו עד לפני חודשיים - לא נגיב לו"
הרבי מגור צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בזמן שההסתה הפרועה מצידו של אביגדור ליברמן נמשכת גם בימים האחרונים ובשיאה הציג היום חוברת הסתה כנגד הציבור החרדי ובראשם כנגד האדמו"ר מגור - סגן השר יעקב ליצמן מסרב להתייחס לדבריו ומצהיר כי יהדות התורה לא תגיב לו.

במהלך כינוס אגודת ישראל בצפת אמר ליצמן כי "אני לא רוצה להתייחס למה ששונא דת ושונאי ישראל מפיצים עלינו, מבזים את גדולי התורה ומחכים שאנחנו נגיב כי רוצים שאנחנו נעלה את הנושא של דתיים וחילונים ואנחנו לא ניתן להם את זה".

"ניתן להם לדבר מה שהם רוצים, הם יכולים לדבר מה שהם רוצים, זה מכאיב, אני בוכה אבל לא נגיב להם", הצהיר ליצמן שהתקשה שלא לעקוץ את ליברמן כשאמר כי "לא יכול להיות שאחד יהיה חבר שלנו עד לפני חודשיים ואחר כך פתאום ישתנה. לא נגיב על הדברים שלהם״.

המטרה של הבחירות הללו, הבהיר יו״ר יהדות התורה, היא להקים ממשלה ללא ליברמן כשלדבריו "כרגע על אף שאני אומר במפורש שאני לא מאמין לסקרים, ברור שאנחנו צריכים לעשות מעשה כדי שתהיה ממשלה בלי שונאי ישראל, בלי שונאי דת וזה אפשרי״.

יעקב ליצמן אביגדור ליברמן הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד