י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הרב פרץ מקנא בבג"צ?"

עוצמה יהודית: הקמפיין התוקפני יצא לדרך

מפלגת 'עוצמה יהודית' השיקה הערב קמפיין לוחמני במיוחד לקראת הבחירות הקרובות: "הפעם לא מתפשרים" • בן גביר: "יכול להיות שהרב רפי פרץ מקנא בשופטי בג"צ?"

עוצמה יהודית: הקמפיין התוקפני יצא לדרך
הרב דב ליאור עם מרזל ובן גביר צילום: באדיבות המצלם

בצל פירוק השותפות הדרמטי בין עוצמה יהודית למפלגת הבית היהודי והנתק עם הרב רפי פרץ - צעד שמסכן את גוש הימין כולו בבחירות הקרובות.

ערכה הערב (חמישי) מפלגת עוצמה את השקת קמפיין הבחירות שלה כאשר הססמה היא: "הפעם לא מתפשרים", כשהדברים מכוונים גם לאפשרויות החיבור השונות בימין, וגם לכך שהמפלגה תשמור על ערכיה ודרכה.

בנאומו, התייחס עו"ד איתמר בן גביר, נציג עוצמה יהודית לכנסת במערכת הבחירות האחרונות, לפירוק השותפות עם איחוד מפלגות הימין: "התקשרו אליי מלשכת הרב פרץ, ואומרים לי תשמע 'הכל בסדר אבל הרב רפי חייב להיות במליאה', עדיין אי אפשר לממש את הנורבגי".

"אחר כך התקשרו, ואמרו שהם מוכנים לנורבגי, אבל שישללו מעוצמה יהודית את כספי הסיעה. אמרתי להם שזה לא חוקי, והם השיבו לי ש"ישנו את החוק". לזה לא היינו מוכנים".

בן גביר אף התייחס לדרישת הבית היהודי שבמידה ובכל זאת יהיה חיבור עם עוצמה יהודית, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין לא יהיו נציגי עוצמה: "הרב רפי שמבקש לפסול את בנצי גופשטיין וברוך מרזל, יכול להיות שהרב רפי פשוט מקנא בשופטים של בית המשפט העליון והוא רוצה פטיש וגלימה וגם לפסול אנשים?", תהה בן גביר.

בכנס אף השתתף הרב ליאור, מבכירי רבני הציונות הדתית, ואמר כי "גם אם עוצמה יהודית ייאלצו לרוץ לבד ולא יעברו את אחוז החסימה - הם צריכים לרוץ".

ברוך מרזל אמר במהלך הכנס: "הבוקר הייתי במערת המכפלה, ושמעתי שהרב רפי פרץ פוסל אותי. לא בג"צ, אלא הרב רפי פרץ. האמת, עשה לי את היום. אצל המפד"ל, שאמרו שבזכותנו נכנסו לכנסת, שום דבר לא מחזיק יותר מכמה שעות. אני לא פוסל את הרב רפי פרץ, אגב, לריצה בבלוק טכני, אבל הפעם אנחנו לא מתכוונים להתפשר. בעזרת השם תהיה הרבה עוצמה יהודית בכנסת הבאה".

עוצמה יהודית איתמר בן גביר ברוך מרזל מרזל וגופשטיין הרב דב ליאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד