י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אלקטרה נרתמה לטובת חלוקת 'קמחא דפסחא' למשפחות נזקקות

במהלך הערב נערמו מאות מארזים נוספים שמצטרפים למערך החלוקה הכולל בשווי מאות אלפי שקלים. בזכות נתינה נדיבה ומרוממת זו יזכו מאות משפחות בהם ילדים רבים לחוג את חג הפסח כהלכתו, בשמחה והרחבה

אלקטרה נרתמה לטובת חלוקת 'קמחא דפסחא' למשפחות נזקקות

מסורת של חסד ונתינה ההולכת ומתרחבת: צמרת הנהלת חברת 'אלקטרה' בראשות המנכ"ל מר יקי ודמני, נטלה על שכמה סיוע ומימון חלוקת 'קמחא דפסחא' לנצרכים בהיקף גדול במיוחד, שיחולק למאות משפחות נצרכות ברחבי הארץ ויכללו את צרכי החג, בתרומתה הנדיבה והמשמעותית של החברה.

אמש התייצבה צמרת הנהלת חברת 'אלקטרה' בראשות המנכ"ל מר יקי ודמני בבני ברק, כצוות מורחב להכנת ואריזת משלוחי 'קמחא דפסחא' שיחולקו לנצרכים, מתוך תחושת שליחות ושותפות בנתינה משמעותית זו לקראת החג הבעל"ט. מנכ"ל החברה ואנשי ההנהלה עמלו שכם אל שכם יחד עם מערך מתנדבים בהכנת ואריזת ערכות מוצרי היסוד לחג הכוללות את צרכי ליל הסדר בהרחבה ובשווי כאלף שקלים לערכה, כשהם מציינים בחדווה את תחושת הסיפוק והשותפות בחסות ושותפות עשייה זו, כהמשך לחיבור ושותפות החברה עם כלל הציבור החרדי לאורך השנים ביוזמות רבות של תורה, צדקה וחסד בהיקף כלכלי נרחב.

במהלך הערב, נערמו מאות מארזים נוספים שמצטרפים למערך החלוקה הכולל בשווי מאות אלפי שקלים, שנשלחו ליעדם, להביא את שמחת החג למשפחות רבות בהם עמלי תורה ובני משפחותיהם, ולהפיח תקווה ואור סביב שולחן ה'סדר'.

הנהלת החברה ציינה כי "חברת אלקטרה חשה סיפוק משותפותה בעשייה ברוכה זו המהווה חוליה נוספת בקשר הטבעי וקשרי האמון והידידות עם ציבור שומרי המצוות לאורך השנה כולה במכלול ההיבטים, בכלל זה הקשר הרציף עם מרנן ורבנן פוסקי ההלכה שליט"א בהתאמת מוצרי הצריכה לדרישות ההלכה, ובתרומה לקהילה באופן רציף ביוזמות לתורה וחסד, בהיקפים נרחבים ומשמעותיים".

ראשי העמותה ציינו בסיפוק את עשייתה הברוכה של החברה שנטלה על שכמה באופן מרגש, את מערך הנתינה לנצרכים לקראת החג הבעל"ט כמידי שנה בלב שלם ובנפש חפצה, בזכות נתינה נדיבה ומרוממת זו יזכו בס"ד מאות משפחות בהם ילדים רבים לחוג את חג הפסח כהלכתו, בשמחה והרחבה".











אלקטרה קמחא דפסחא תרומות חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד