ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
דברים שרואים משם

'המודיע' נגד סמוטריץ': "הופכים את השבת ליום שיפוצים לאומי"

בעוד שבעבר נהג השר בצלאל סמוטריץ' להתהדר בכך שהוא מקדם את נושא חילולי השבת כחבר בכנסת ובקואליציה, ביטאון 'אגודת ישראל' 'המודיע' תוקף את שר התחבורה החדש בגין שיפוצים המתבצעים בכביש איילון במהלך השבתות האחרונות ומתוכננים גם בשבת הקרובה 

'המודיע' נגד סמוטריץ': "הופכים את השבת ליום שיפוצים לאומי"
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות חילופי השרים במשרד התחבורה בין ישראל כץ מהליכוד לבצלאל סמוטריץ׳ מהאיחוד הלאומי, ביטאון אגודת ישראל 'המודיע' תוקף את משרד התחבורה ואת העומד בראשה בעקבות חילולי שבת המתוכננות להתקיים גם בשבת הקרובה.

בכתבה שפורסמה בעמוד הראשי של העיתון נכתב: "שוב עבודות תשתית בשבת קודש בנתיבי איילון" כשסופר העיתון מדווח על עבודות תשתית שיבוצעו בליל שבת, עד לשבת בצהריים בכביש איילון.

בעיתון דווח, כי העבודות יחלו בשעה 23:00 בליל שבת וימשכו עד לשבת בצהרים בשעה 16:00 - אז יחסמו שלושה מתוך ארבעה נתיבים בכביש 20, במקטע של מחלף השלום לכיוון דרום.

כאמור, ב'המודיע' תוקפים את משרד התחבורה והעמוד בראשה כאשר כותבים: "למרבה החרפה, הגורמים התחבורתיים ממשיכים להפוך את שבת קודש ליום השיפוצים הלאומי, גם השבת אנחנו מתוודעים לחילול שבת בפרהסיה".

כזכור, בעבר היה נוהג בצלאל סמוטריץ' להתהדר על היותו מוביל סוגיות חילולי השבת בממשלה ובקואליציה והוא זה שתמיד מצליח לגרור אחריו את ראשי הסיעות החרדיות ליצמן וגפני. אלא שמאז שנכנס תפקידו כשר התחבורה לא פצה פיו בנושא העבודות בשבת.

בצלאל סמוטריץ' עיתון המודיע משרד התחבורה חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד