י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שבוע אחרי הקאמבק

ברק משיק את הקמפיין: זהו שם מפלגתו החדשה

שבוע אחרי הקאמבק: ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ישיק מחר את קמפיין מפלגתו • ברק חשף הערב את שם מפלגתו החדשה - ״ישראל דמוקרטית״

ברק משיק את הקמפיין: זהו שם מפלגתו החדשה
הקמפיין החדש של ברק צילום: באדיבות המצלם

כשבוע לאחר שהודיע על חזרתו לזירה הפוליטית, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ישיק מחר (ראשון) את קמפיין מפלגתו וחושף הערב את שם מפלגתו החדשה - שתיקרא ״ישראל דמוקרטית״.

החל ממחר יחל ברק להפיץ את הקמפיין שיוביל את מפלגתו עד לבחירות, שיתקיימו בעוד כ-70 יום, תחת הסלוגן ״מדינת נתניהו או מדינת ישראל״.

״מדינת ישראל נמצאת רגע לפני פירוק מוחלט של הדמוקרטיה הישראלית״, אמר הערב אהוד ברק. ״רגע לפני שאנחנו מוותרים על כל מי ומה שאנחנו. זה איום לא פחות גדול מהאיום האירני. הבחירה של כל אחת ואחד מאיתנו היא בין מדינת ישראל או מדינת נתניהו", הוסיף ברק.

רה"מ לשעבר הוסיף כי ״בין ריסוק הדמוקרטיה הישראלית, פגיעה מכוונת בשלטון החוק, בבית המשפט ובמשטרת ישראל, בין רמיסה מוחלטת של הממלכתיות והסולידריות הישראלית, לבין המדינה היהודית והדמוקרטית שישראל צריכה, ראויה ויכולה להיות".

עוד אמר ברק כי ״עכשיו הזמן להחזיר את התקווה והאומץ לישראל, להתאחד ולהחזיר את ישראל לפסים". יצוין כי עד כה הצטרפו אל מפלגתו של ברק האלוף במיל' יאיר גולן, פרופסור יפעת ביטון, נעה בן ארצי-רוטמן, יאיר פינק ושגית פרץ דרעי.

נציין כי בסקר שערכו בחדשות 12 בסוף השבוע לא הצליח ברק לעבור את אחוז החסימה. במערכת הפוליטית עדיין ממתינים לראות האם יוזמתו לאיחוד פוליטי בין מפלגות השמאל - העבודה ומרץ - תצליח.

אהוד ברק מפלגה חדשה השקה קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד