ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שנתיים אחרי האסון הנורא

החתן שהתאלמן תובע מליונים על מות כלתו

שנתיים לאחר מותה הטראגי של הכלה שני ברדיצ'בסקי ע"ה שהתחשמלה למוות במקלחת, בעלה דני תובע שורת גורמים שאחראים למחדל שהוביל לאסון | "המנוחה התחשמלה בביתה בגלל שיטת הסמוך של בעלי הבית ושל הרשויות", מציין עורך דינו

החתן שהתאלמן תובע מליונים על מות כלתו
אמבטיה, אילוסטרציה צילום: unsplash

כשנתיים לאחר האסון המחריד במותה של כלה בתוך ימי השבע ברכות, בעלה תובע את הגורמים שאחראים למחדל שהוביל למות כלתו, ששה ימים לאחר נישואיהם.

כזכור בכ"ט אב תשע"ז אירעה טרגדיה נוראה, כאשר הכלה שני לוי ברדיצ'בסקי ע"ה נמצאה ללא רוח חיים באמבטיה, לאחר שהתחשמלה למוות. חתנה הטרי גילה זאת לחרדתו בעת שהתארגנו ליציאה לשמחת השבע ברכות האחרונה.

כעת שנתיים אחרי האסון, תובע הבעל האלמן דני ברדיצ'בסקי את בעל הדירה המושכרת ברח' ביאליק בטירת הכרמל, לאחר שהתלונן והתריע בפניו כבר ימים קודם לכן על התקלה במערכת החשמל שקפץ לעיתים תכופות.

בכתב התביעה מציין דני כי בעל הדירה אכן שלח חשמלאי שתיקן שני חוטים רופפים, ונראה כי הבעיה הסתדרה, אך יום למחרת החתונה שוב קפץ החשמל והחשמלאי הוזמן שוב בתיאום עם בעל הדירה. זה גילה את מקור הבעיה ואמר כי יש בעיה עם מספק הפחת וכי הוא מנתק אותו עד שיחליף להם את המפסק, לטענתו של דני, הפעולה הזאת היא שגרמה למותה הטראגי של כלתו הטרייה.

מכר המשפחה סיפר באותו ערב ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בזוג בעלי תשובה. החתן דני שיחי' חזר בתשובה לפני שנה ונישא לבחירת ליבו לפני שבוע באולמי כינורות".

אותו מכר אף שחזר את שאירע, "הערב הם היו אמורים לחגוג את שמחת השבע ברכות האחרון לנישואיהם. החתן הלך לתפילת מנחה וערבית בישיבת שאגת אריה על יד ביתו, במטרה להביא האברכים לחגוג עמו את השבע ברכות בביתם. הכלה נכנסה להתקלח לפני השמחה. אמה הכינה את האוכל לשמחה, וכשראתה שבתה לא יוצאת, היא הזעיקה את החתן שנכנס דרך החלון כדי לפתוח את הדלת. הוא גילה את הגרוע מכל. הבגדים היו מוכנים לשבע ברכות וכעת מחכים ללוויה".

"זו טרגדיה קשה עבורנו", הוא סיכם, "מדובר במשפחה יקרה של בעלי תשובה חרדים. נקווה שכולם יתחזקו בגלל המקרה הקשה".

בראיון שהעניק החתן האלמן ל'בחדרי חרדים' בתום ימי השבעה, הוא סיפר בכאב, "התחושות קשות מאוד, אי אפשר לתאר מה שעובר עלי. שישה ימים אחרי החתונה, ושני הלכה לי. ביום השבע ברכות האחרון, נסענו בבוקר להתפלל במירון ולטייל באזור. לא ידעתי שזו תהיה היציאה האחרונה שלנו".

"הדבר היחיד שיכול לנחם אותי, זה שאני יודע שהיא יושבת למעלה במקום טוב עם הצדיקים, והיא מחייכת ואומרת לנו: 'למה אתם עצובים, כל כך טוב לי'. אין הקב"ה מנסה אדם בניסיון שאינו יכול לעמוד בו. איך אמר הרב מיכאל לסרי שבנו טבע למוות: 'קיבלתי מה' את הבן שלי פיקדון ל-20 שנה', גם אני מרגיש שקיבלתי מה' את שני כפיקדון לתקופה שהיינו יחד", אמר דני ברדיצ'בסקי ל'בחדרי'.

כאמור, כעת הוא תובע באמצעות עורך דינו מרדכי כהן ניסן, מיליוני שקלים ממספר גורמים שלטענתו אשמים במות כלתו. ביניהם; אפוטרופוס של בעל הדירה, נכדו, החשמלאי שטיפל בתקלה, חברת הביטוח של הדירה, הרשות המקומית וחברה ממשלתית. "ביתו של אדם צריך להיות מבצרו, אולם לא כך הוא הדבר במקרה דנן", מציין עו"ד כהן ניסן, "המנוחה התחשמלה בביתה בגלל שיטת הסמוך של בעלי הבית ושל הרשויות. הטרגדיה הותירה בני משפחה המומים כואבים ובעל שחמישה ימים מיום חתונתו הפך לאלמן, וזאת בגלל שרשרת של מחדלים ורשלנות פושעת אשר סופה באסון מצער".

שני ברדיצ'בסקי דני ברדיצבסקי הכלה שהתחשמלה למוות תביעת פיצויים אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד