י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הציבור לא מתרגש מחזרתו של ברק

לו הבחירות היום: יהדו"ת 8 מנדטים; ש"ס 7

סקר שמתפרסם ברדיו 103FM, מציג שוב בעיה קשה עבור שלטון הימין שמשיג 57 מושבים ללא ליברמן | גם 'הליכוד' וגם 'כחול לבן' נחלשות במניין המנדטים | הכוח החרדי נחלש במנדט ויורד מ-16 ל-15

לו הבחירות היום: יהדו"ת 8 מנדטים; ש"ס 7
יעקב ליצמן בשיחה עם אריה דרעי צילום: משה גולדשטיין

סקר אחר סקר, מוכיח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עלול להימצא בבְּרוֹךְ רציני וללא ממשלה.

סקר נוסף שנערך על ידי מכון הסקרים שבראשות הפרופ' רפי סמית' ופורסם ביום שישי האחרון ברדיו 103FM, מציג תמונה עגומה עבור הימין והעומד בראשו כשהמשמעות היא שאין קואליציה ימנית - הוי אומר אין 61 מושבים, כך שנתניהו נתון שוב לחסדיו של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שממשיך להישאר יציב וחזק בסקרים, תוך שהוא מבהיר נחרצות כי לא יישב עם החרדים והחרד"לים ואצל ליברמן "מילה זו מילה".

על פי הסקר, לו הבחירות היו מתקיימות היום, התוצאות היו כדלהלן; מפלגת 'הליכוד' היתה נחלשת וזוכה ב-32 מנדטים, לעומת הסקר הקודם שפורסם ברדיו 103FM - בו החזיקה המפלגה ב־34 מנדטים. עם זאת, מפלגת 'כחול לבן' מחזיקה ב־30 מנדטים, בעוד הרשימה הערבית המשותפת מתקרבת לתוצאות השיא בבחירות 2015 עם 11 מנדטים.

מפלגת 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן ממשיכה להתחזק מ-5 כיום ל-8 מנדטים, בעוד שמפלגת ש"ס נחלשת במנדט ויורדת ל-7 מנדטים. מפלגת 'יהדות התורה' על פי הסקר, נותרת יציבה עם 8 מנדטים, מפלגת 'העבודה' נותרת עם ששת המנדטים שלה ורשימתו של אהוד ברק 'ישראל דמוקרטית' לא עושה רושם מיוחד על הציבור והתוצאות הן בהתאם - 4 מנדטים בלבד. גם מפלגת 'מרצ' שבחרה יו"ר חדש - ניצן הורוביץ, נלחמת לעבור את אחוז החסימה.

עוד עולה מהסקר כי מפלגת 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט הייתה זוכה רק ב-4 מנדטים בלבד, בעוד שאיחוד מפלגות הימין היה מתחזק במנדט וזוכה ב-6 מנדטים.

התוצאה הכוללת היא שלגוש הימין ישנם 57 מנדטים, ולגוש השמאל-מרכז-ערבים 55 מנדטים. מי שמחזיק במפתחות הוא שוב ליברמן עם שמונת המנדטים שלו.

סקר מנדטים בחירות 2019 בחירות לכנסת רפי סמית רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד