י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בהשתתפות נציגי החצרות

הפיקו לקחים ונפרדו מהמפקד: ל"ג בעומר במירון

שבועות לאחר שעברה בהצלחה ההילולא השנתית של רשב"י במירון, התיישבו הגורמים האחראים יחד עם נציגי החצרות וסיכמו את היתרונות והחסרונות, תוך הבטחות לשפר את הדרוש עד להילולא בשנה הבאה

הפיקו לקחים ונפרדו מהמפקד: ל"ג בעומר במירון
ישיבת סיכום לאחר ההילולא במירון תשע"ט צילום: באדיבות המצלם

לאחר ההילולא השנתית  - בל"ג בעומר במירון נערכה במושב ישיבת הפקת לקחים על אירועי ההילולא הגדול בישראל.

בישיבה שכללה את כל נציגי חצרות החסידים ומפעילי המתחמים עם משטרת ישראל והמרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, השתתפו עסקני חצרות באיאן, תולדת אהרן, קרלין, חצר המשפיע רבי אלימלך בידרמן. תולדות אברהם יצחק, דאראג. זוועהיל, ברסלב ועוד.

כמו כן השתתפו מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים יוסי שוינגר, שכולם הרעיפו עליו שבחים על ההצלחה הגדולה של כלל האירועים וישראל דרעי מנהל המקומות הקדושים בצפון.

מטעם משטרת מחוז צפון, השתתפו הקצין מיכה טובול - ראש מערך רישוי ואבטחה במחוז הצפון, שלצער כלל המשתתפים הועלה בדרגה במחוז ובשנה הבאה כבר לא יפקד על אירועי ל"ג בעומר.

בדיון עלו כלל הסוגיות הבוערות, כחלק מהפקת הלקחים לקראת ההילולא בשנת תש"פ, בנושאי הבטיחות, הנגישות, הניקיון. כן ציינו לשבח בהצלחה את מערך האופנועים שהוקם לצורך ליווי האח"מים עד להר למעלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בישיבה סוכם כי בשנה הבאה - בכדי למנוע סיבוכים ובלבולים במיקומים של כל המחסומים סביב מירון ובתוך מירון, יהיה לכל מחסום מספר, שאם יעכבו איזושהי אישיות חשובה יוכלו האחראים על התחום להבין מיידית באיזה מחסום מדובר ובכך לפתור במהרה את התקלה והמבוכה.

כמו"כ סיכמו בהצלחה את פרויקט מערך האישורים וכניסת האח"מים בזכות האפליקציה שעבדה בצורה מצוינת תוך שהם מסכמים לשפר אות יותר עד להילולא בשנה הבאה.

ל"ג בעומר יוסי שוינגר הילולת הרשב''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד