י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הנאשם "דפק בדלת"

בשל חוב כספי לאביו: ביצע ירי בפתח הבית

גבר בן 29 נעצר בגין ירי באוויר סמוך לדלת ביתו של הקרבן - בשל חוב כספי שהקרבן חייב לאביו • ביום שישי האחרון פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים

בשל חוב כספי לאביו: ביצע ירי בפתח הבית
נשק, אילוסטרציה צילום: pixabay

לפני כשבועיים וחצי התקבלה תלונה במשטרת ישראל על ירי באוויר בסמוך לדלת ביתו של קרבן ביפיע. הקרבן הציג לחוקרים 3 תרמילים שנותרו מהירי ונמצאו על המדרגות בסמוך לביתו.

מיד עם הגשת התלונה, חוקרי משטרת ישראל הגיעו לזירת האירוע, אספו ממצאים, צפו במצלמות אבטחה; ולאחר חקירה מקצועית ואינטנסיבית, הצליחו לגבש תשתית ראייתית ממנה עלה כי על רקע חוב כספי של הקרבן לאביו של הנאשם, ביום שישי (21.6.19) סמוך לשעה 16:30 - הגיע הנאשם לביתו של הקרבן יחד עם אחר.

הנאשם דפק בדלת הדירה ולאחר שהקרבן פתח את דלת הדירה התחיל ביניהם דין ודברים במהלכו שאל הנאשם את הקרבן מדוע הוא לא עונה לטלפון ואף הציג בפניו את הקעקוע שעל זרועו, מילה בוטה נגד המשטרה ולצידו ציור של אקדח.

הקרבן ביקש מהנאשם לעזוב את המקום נכנס לביתו וסגר אחריו את הדלת. הנאשם מיד עלה מספר מדרגות הסמוכות לדירת הקרבן, שלף אקדח מכיסו האחורי, ירה 3 יריות באוויר והסתלק מהמקום יחד עם האחר.

לאחר מספר פעולות חקירה הצליחו החוקרים לאתר את הנאשם בן ה-29, תושב נצרת, שעל זרועו אותו הקעקוע שהציג לקרבן; הוא נעצר ומעצרו הוארך מפעם לפעם ע"י בית משפט השלום בנצרת, בהתאם לבקשת המשטרה על פי ההתפתחויות בחקירה.

בסיום החקירה כל חומר הראיות שאספו החוקרים הועבר לפרקליטות מחוז צפון שהצליחו לגבש ממנו כתב אישום כנגד הנאשם בגין עבירות של נשיאת נשק וירי במקום מגורים ואף הגישו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת.

ירי חוב כספי קרבן תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד