י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יפגע לו במפלגה?

דרמה: נעצר חברו המיליארדר של אהוד ברק

ג'פרי אפשטיין, מיליארדר יהודי שמיודד עם שורה של פוליטיקאים בהם גם אהוד ברק - נעצר לאחר אישומים חמורים ביותר כנגדו • האישום המרכזי: סחר בבני אדם

דרמה: נעצר חברו המיליארדר של אהוד ברק
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אחד העבריינים הכבדים בהיסטוריה האמריקאית, המיליארדר היהודי ג'פרי אפשטיין, נעצר מחוץ לניו יורק; אפשטיין נעצר בשדה התעופה טטרבורו בניו ג'רזי; על פי אחד המקורות, הרישומים של הטיסה הראו שהוא טס לטטרבורו מפריז בשבת.

בסביבות השעה 17:30 ביום שבת, לפחות 12 סוכנים פדרליים פרצו את דלת ביתו של אפשטיין במנהטן כדי לבצע חיפוש, כך סיפרו השכנים. "שמענו את הדפיקות, אז הלכנו וראינו את סוכני האף-בי-איי הולמים על הדלת", סיפר עד ראייה ל'מיאמי הראלד'.

נגד אפשטיין, בן ה-66 יוגש כתב אישום בבית המשפט הפדראלי בניו יורק ביום שני באשמה כי הוא סחר בבני אדם. הסיפור הגדול שכל ארצות הברית מדברת עליו דווח לראשונה באתר 'דיילי ביסט'.

יצוין כי אפשטיין מחזיק בקרן גידור גדולה והוא נחשב חבר של פוליטיקאים רבים, בין חבריו ניתן למנות את הנשיא לשעבר ביל קלינטון והנשיא המכהן דונלד טראמפ, גם שמו של עורך הדין היהודי הבכיר אלן דרשוביץ מוזכר בתקשורת האמריקאית כחברו.

הפוליטיקאי הישראלי הבכיר ביותר הנחשב לבעל קשרים קרובים איתו הוא הכוכב החדש-ישן בשמי הפוליטיקה אהוד ברק, שאף מוזכר בתקשורת האמריקאית כ"חבר של אפשטיין". ברק הגיב בעבר על השמועות ואמר כי "אין להן כל שחר".

בתחילת 2015 פרסם ה'דיילי מייל' הבריטי, כי ראשי הממשלה הישראלים לשעבר אהוד ברק ואהוד אולמרט היו רשומים בפנקס השמות שהחזיק מנהל הבית של אפשטיין. הדיילי מייל פרסם באותה כתבה כי ביל קלינטון, הנסיך אנדרו הבריטי, ואהוד ברק - היו בין נוסעיו של אפשטיין במטוסים הפרטיים שלו.

אהוד ברק אפשטיין מיליארדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד