י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יתאחדו?

פרץ וגנץ נפגשו: "ערוץ הידברות פתוח״

יו״ר מפלגת העבודה ח״כ עמיר פרץ נפגש עם ח״כ בני גנץ יו״ר כחול לבן • "סיכמנו לשמור על ערוץ הידברות פתוח״

פרץ וגנץ נפגשו: "ערוץ הידברות פתוח״
גנץ ופרץ צילום: רענן כהן

לאחר שניצח בפער על מתחריו, יו״ר מפלגת העבודה הנכנס, ח״כ עמיר פרץ, נפגש היום (ראשון) עם ח״כ בני גנץ, יו״ר כחול לבן.

לאחר הפגישה אמר פרץ: ״היום התחלתי את סבב הפגישות שלי כיו״ר מפלגת העבודה עם ח״כ בני גנץ. הפגישה נערכה ברוח טובה של הערכה וכבוד הדדיים. סיכמנו לשמור על ערוץ הידברות פתוח״.

כזכור, מוקדם יותר אמר פרץ כי להערכתו מפלגת העבודה בראשותו יכולה להגיע במצב ריאלי ל-15 מנדטים תוך שהיא לוקחת בחזרת כארבעה-חמישה מנדטים מכחול לבן. 

בראיון שהעניק הבוקר (ראשון) ל׳קול ברמה׳ הבהיר פרץ, ששימש בעבר כשר הביטחון, כי ״באופן כללי, לחלקים רבים בציבור החרדי יש בהחלט עניין להתגייס לצה''ל. אני לא רואה בזה את הדבר המרכזי שמדינת ישראל תקום או תיפול בגללו. אני לא חושב שצריך לפעול בכיפופי ידיים. צריך לפעול בהסכמות. בוא נמצא את הנוסחה הנכונה בהסכמה עם כולם. צריך לתת לכל אחד את היכולת להחליט מבלי לכפות.''

בדבריו התייחס פרץ גם למצב הפוליטי של מפלגת העבודה, לאחר שכמעט והתרסקה במערכת הבחירות החולפת: ״אני מאוד מקווה שהמפלגה תחזור להיות בעלת השפעה בציבור הישראלי. התפקיד שלי לדחוף את כולם. לא רק שאפשר לשקם את המפלגה, אלא אפשר לגרום לה להגיע למקומות אחרים ולהשפיע על הציבור. אני הנחתי תכנית ל-15 מנדטים. אני ריאלי ולא אומר דברים שלא מתכתבים עם המציאות, ולא מצהיר על התמודדות לראשות הממשלה״.

פרץ הוסיף ואמר כי ״אני מעריך שארבעה מנדטים מכחול לבן יחזרו אלינו, אחרי שראו שלא הצליחו להחליף את נתניהו. אני מעריך שאני יכול להביא מנדט ורבע מהמגזר הערבי, וגם שלושה מנדטים של אורלי לוי וכחלון״.

לדבריו, ״כאשר אתה קופץ בסקרים במכה אחת, אומרים שאתה מאבד מנדטים. אני מעדיף לעלות לאט לאט בסקרים. אעבוד קשה ואני מעריך שבתוך שבוע נעלה לתשעה מנדטים בסקרים״.

עמיר פרץ בני גנץ פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד