ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לאחר שהואשמה

הוארך מעצר החשוד בהצתת בית הגננת המתעללת

בית משפט השלום האריך בארבעה ימים את מעצרו של צעיר בן 18 החשוד בהצתת ביתה של הגננת המתעללת מראש-העין, שעות ספורות לאחר שהוגש נגדה כתב אישום חמור | פרקליט החשוד: "מדובר בצעיר שמכחיש את החשדות"

הוארך מעצר החשוד בהצתת בית הגננת המתעללת
מעצר חשוד צילום: pixabay

מספר שעות לאחר הגשת כתב האישום נגד הצעירה בת ה-25 מראש העין על כך שהתעללה בילדים בפעוטון בעיר בה היא מתגוררת, בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בארבעה ימים את מעצרו של צעיר בן 18 החשוד בהצתת ביתה.

"מדובר בצעיר שמכחיש את החשדות" אמר עו"ד רועי לנג, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הצעיר. "בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשמונה ימים וקבע דיון המשך בעניינו ליום רביעי הקרוב".

בית המשפט נעתר לבקשת פרקליטו, ואסר לפרסם את שמו של החשוד וכל פרט מזהה אחר אודותיו, עד למועד הדיון ביום רביעי. "חשוב לציין כי בית המשפט קיבל את טענותינו לגבי הטיפול בטענות הצעיר כי הוכה על ידי השוטרים והעביר את הטיפול למח"ש" הוסיף פרקליטו.

עו"ד גיא עין צבי, שמייצג את הגננת החשודה מטעם הסנגוריה הציבורית, התייחס אמש להצתת הבית ואמר "אנו מבינים את הכעס והכאב של ההורים, אבל נחצה קו אדום. אנשים לקחו לידיהם את החוק, פעלו בבריונות וסיכנו חיי אדם. את המשפט כנגדה יש לנהל בבית המשפט ולא בכיכר העיר. על משטרת ישראל לפעול באופן מיידי לעצור את האיומים והפגיעה במשפחה".

גננת מתעללת הצתה מכוונת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד