י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הלקוח סורב, אבל הצליח לקבל הלוואה של 5 מליון ש"ח

למרות סירוב עיקש של הבנקים יזם הנדל"ן החרדי קיבל הלוואה של 5 מיליון ₪ לפרויקט

הלקוח סורב, אבל הצליח לקבל הלוואה של 5 מליון ש"ח
הלוואה לבניה צילום: pixsabay

יזם הנדל"ן החרדי, שמוכר היטב בבני ברק כמי שבנה לא מעט פרויקטים,  לא האמין שזה קורה לו. בנק-אחרי-בנק, חברת-הלוואות-אחרי-חברת-הלוואות סגרו בפניו את הדלתות והותירו אותו בלי כסף להמשיך ולהניע את הפרויקטים  שלו.  כן, הוא יודע הייתה לו תקופה כלכלית לא פשוטה, בשקט הוא מספר שגם חזרו לו צ'קים בבנק, אבל הוא עדיין לא איבד את האמון  במערכת הבנקאית. לתומו חשב שהבנק ידע להעריך את הנכס שהוא מוכן לשעבד את הפוטנציאל הכלכלי שיש בפרויקטים העתידים שלו, לאכזבתו הוא נתקל בקיר אטום

ראשיתו של הסיפור ביזם נדל"ן  שרכש גג במרכז בני ברק. על הגג בנה היזם 3 קומות. היזם הזריז פיצל את הדירות באופן שסיבך את הבעלות על הדירות. שמאי שהובא על ידו להעריך את ערך הנכס לאחר בנייתו העריך אותו בשווי של 10 מיליון שקלים. 

עם השמאות בכיסו הוא פנה לבנקים וביקש לקבל הלוואה של 5 מיליון שקלים. הבנקים ביצעו בדיקה של מקיפה של הבעלות  בנכס, ובדיקה מקיפה של מצבו הפיננסי של היזם. ברגע שבו נוכחו בבנק שיש תסבוכת בבעלות בתוספת העובדה שמיודעינו היזם נקלע לתסבוכת כספית שבמסגרתה חזרו לו 6 צ'קים בבנק, והתשובה הייתה שלילית. גם העובדה שמדובר בנכס מפוצל, למרות מיקומו במכרז העיר, גרמה לבנקים שלא להעניק את הלוואה.

יזם הנדל"ן לא אמר נואש הוא ניסה בבנק ועוד בנק גוף אשראי כזה וגוף אשראי אחר, ואצל כולם התשובה זהה: לא מוחלט. שכבר היה נדמה לו שאין מוצא, הוא שמע על 'שיא מימון'  שמצליחים להביא הלוואות גם לאלו שלא הצליחו לקבל הלוואות בבנקים.

הוא פנה למומחים של 'שיא מימון' והופתע קודם כל מהיחס 'אצלנו יזמים וקבלנים הם שותפים ולא אויבים' אמרו לו. צוות המומחים התיישב לבדוק את התיק מכל ההיבטים, ולאחר בדיקה מקצועית הציעו מתווה שניתן יהיה לשעבד את הנכס (היוקרתי אבל הבעייתי) שיאפשר ליזם לקבל את ההלוואה. לאחר שנמצא המתווה בתוך זמן קצר של  18 ימי עסקים (!) בלבד, היזם קיבל הלוואה של 5 מיליון שקלים בתנאים נוחים. כל זה חרף העובדה שחזרו לו צ'קים בתקופה שקדמה להלוואה. את כספי ההלוואה הזרים היזם לפרויקט הנדל"ן החדש שלו וכך העסק שלו שדשדש תקופה ארוכה מאוד הצליח לשוב ולהתרומם בזכות ההלוואה שקיבל מ'שיא מימון'

היכולת של 'שיא מימון' לתת פתרונות מימון ליזמי נדל"ן וקבלנים, קשורה להבנה המקצועית של 'שיא מימון' למצוא פתרונות מקוריים שמאפשרות גמישות רבה יותר במתן הלוואות גם במקרים בהם הכל נראה תקוע.

אם אתה יזם נדל"ן או קבלן שתקוע בלי מזומנים להתחיל אתם את הפרויקט הבא?

אם אתה נאבק בלי סוף בבנקים וגופי האשראי בשביל לקבל הלוואות?

בוא לשמוע מה יש למומחים של 'שיא מימון' להציע לך

 

שיא מימון הלוואות עסקים השקעות נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד