י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נחנך המרכז הרפואי הגדול של מאוחדת במתחם אסם בבני ברק

המרכז הרפואי הגדול שנחנך יעניק שירותי רפואה ראשונית ומקצועית לצד מגוון שירותי בריאות נוספים • סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן: "המנכ"לית והיו"ר מובילים שינוי דרמטי בכל ניהול מאוחדת. הם עושים עבודה מדהימה ורואים זאת בשטח. אעמוד לימינם ואסייע להם" • יו"ר מאוחדת גבאי: "אנו פועלים להתאים את עצמנו לכל המגזרים ועל כך גאוותנו" • מנכ"לית מאוחדת הגב׳ רגב-רוזנברג: "קיבלנו החלטה להשקיע בעיר, ואנו מבצעים זאת. אנו גדלים ורואים שהמבוטחים סומכים עלינו ומצטרפים כל העת" • מנהלת מחוז מרכז גב' גולדמן: "במאוחדת המקצועיות הולכת יחד עם אהבת האדם והשירות הוא אבן יסוד בפעילותנו"

נחנך המרכז הרפואי הגדול של מאוחדת במתחם אסם בבני ברק
פתיחת סניף אסם במאוחדת צילום: מאוחדת

בראשות ובמעמד רבנים, סגן שר הבריאות, ראש העיר בני ברק וסגניו, אישי ציבור והנהלת מאוחדת נחנך המרכז הרפואי הגדול של מאוחדת בצפונה של בני ברק.

 המרפאה החדשה והמרווחת ׳הקשתות׳  במתחם אוסם תכלול שירותי רפואת ילדים ומשפחה, רפואת נשים, אורתופדיה, בית מרקחת, שירותי אחיות ומזכירות.

 בקביעת המזוזות כובדו והשתתפו:

הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין רב ואב״ד שכונת נאות יוסף בב״ב, סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ראש העיר ב״ב הרב אברהם רובינשטיין ומ"מ הרב חנוך זייברט, סגר״ע הרב מנחם שפירא והרב יהושע מנדל, הרב מרדכי בלוי יו״ר משמרת הקודש והחינוך, הרב חנניה צ'ולק יו"ר עזר מציון והרב שלמה רוטשילד מנכ"ל ביה"ח מעייני הישועה

 באירוע נטלו חלק גם יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי, המנכ"לית גב' סיגל רגב רוזנברג, מנהלת מחוז מרכז גב׳ דורית גולדמן, סגן מנהלת המחוז הרב משה כהן, מנהל המגזר החרדי הרב משה ברים, יועצי הרפואה, מנהלי קשרי לקוחות, צוות הרופאים והעובדים המסורים

 את המעמד הנחה הרב משה כהן שקישר את פתיחת המרפאה ופועלה של מאוחדת לפרשת השבוע. הוא הרחיב על המהפכה המתחוללת בבני ברק ועל היקף השירותים המוענקים כיום ללקוחות מאוחדת בעיר.

 הגרמ״ש אדלשטיין שכובד לשאת דברי ברכה ביקש להודות לכל מי שהיה לו חלק בפתיחת המרפאה ואיחל כי הקב"ה יעזור שהמרפאה תהיה מלאה בפעילות למען שמירת הבריאות ולא לחולי.

 לאחר מכן נשמעו דבריו של יו"ר מאוחדת אייל גבאי שציין כי "מאוחדת פועלת כל העת להתאים את השירות. לא הצורך של ירושלים כצורך של בני ברק וכדומה, ולכן אנו פועלים להתאים את עצמנו לכל המגזרים ועל כך גאוותנו". עוד הוסיף כי "הודות לסגן השר הרב ליצמן, אנו מתרחבים ופותחים עוד ועוד שירותים למען לקוחותינו". הוא הודה גם למנכ"לית ולמנהלת המחוז ולשאר השותפים לפתיחת המרכז הרפואי.

 ר"ע ב"ב הרב אברהם רובינשטיין הודה בדבריו למאוחדת בשם תושבי העיר ״הבאתם ברכה לבני ברק. כבוד לנו שאתם מצליחים ומעניקים שירות לתושב ברמה הכי גבוהה״ ואיחל כי ידיהם יהיו מלאות אך ורק בנסיבות משמחות.

 מנהלת מחוז מרכז גב' דורית גולדמן ציינה בדבריה כי "אנו חוגגים היום את פתיחת המרפאה השישית בבני ברק. למאוחדת בבני ברק יש אופי מיוחד ואנו רואים את שביעות הרצון גם בהצטרפות של מבוטחים רבים נוספים. במאוחדת המקצועיות הולכת יחד עם אהבת האדם והשירות הוא אבן יסוד בפעילותנו. אין אף אחד שיש לו את הזמינות שאנו מעניקים ללקוחותינו ואני מבקשת להודות לכל מי שהיה לו חלק בפתיחת המרפאה החדשה".

 המנכ"לית גב' סיגל רגב רוזנברג נשאה אף היא דברים ואמרה "לפני 5 שנים כשנכנסתי למאוחדת, קיבלנו החלטה להשקיע מאד בעיר, ואנו מבצעים זאת. אנו גדלים ורואים שהמבוטחים סומכים עלינו ומצטרפים כל העת".

 דברי תודה היא ייחדה גם לסגן השר הרב ליצמן ואמרה כי "מי שמצוי בכלכלת הבריאות יודע שהצעדים החשובים שעשה הרב ליצמן הם לא פשוטים. ומערכת הבריאות בראשותו טובה בהרבה".

 כמו כן הודתה למנהלת המחוז גב' גולדמן, לסגנה הרב כהן, ולשאר השותפים לפתיחת המרפאה.

 ברוב קשב נשמעו דבריו של סגן השר הרב יעקב ליצמן שהתייחס גם לנושא הסיוע בבריאות ואמר כי "בסוף קופ"ח נמדדת לא בשירות הסטנדרטי אלא דווקא במקרים החריגים. ושיתוף הפעולה עם הרבנים ויועצי הרפואה מביאים גם הם לתוצאות טובות".

 במילים חמות הוא הודה גם לראשי מאוחדת על פועלם ואמר: "המנכ"לית והיו"ר הם אנשים רציניים וראויים שמובילים שינוי דרמטי בכל ניהול מאוחדת. הם עושים עבודה מדהימה ורואים זאת בשטח. אעמוד לימינם ואסייע להם. אני מאחל שימשיכו לעשות דברים טובים ואני בטוח שבעז"ה ימשיכו לתת את השירות הטוב ביותר למבוטחים".

 

מאוחדת אסם מרפאה פתיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד