י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חושבים על הילדים: פרוייקט הדיור לדור העתיד

"לא מייצרים אדמות חדשות" אומר משפט ידוע אשר מסכם את החשיבות של רכישת קרקעות כיום • ברחבי העולם, לרבות ישראל, ישנה כמות מוגבלת של קרקעות שניתן לרכוש עבור מחיה, הקמת עסקים, או השקעה • ככל שכמות הקרקעות מתמעטת, כך מחירן עולה, ולכן חשוב להכות בברזל כל עוד הוא חם • לפני השקעה ברכישת קרקע משלכם, חשוב שתחפשו אזור הכולל את המאפיינים הבאים אשר מגדירים מהו פרויקט מניב

חושבים על הילדים: פרוייקט הדיור לדור העתיד
דורות עילית צילום: יח"צ

המדינה הקטנה שלנו נחשבת כאחת המדינות היקרות ביותר מבחינת מחירי שוק הדיור, ודירות מגורים באזורים מרכזיים עולות כיום למעלה משני מיליון שקלים. הפשרת קרקעות מהווה הזדמנות מצוינת לרכוש חלקת אדמה פרטית בה תוכלו להקים את ביתכם, וכאשר מדובר בקרקע בלב המדינה, הפשרת קרקעות מהווה בשורה של ממש. אם גם אתם מחפשים קרקע להשקעה או לרכישת בית משלכם, תשמחו לשמוע על פרויקט ייחודי בגוש דן, באזור בו מוקמת עיר חרדית חדשה – דורות עילית, אשר הופך במהרה כאחד הפרויקטים המבוקשים ביותר בישראל.

לפני הכל – כיצד בוחרים בחכמה קרקע להשקעה?

"לא מייצרים אדמות חדשות" אומר משפט ידוע אשר מסכם את החשיבות של רכישת קרקעות כיום. ברחבי העולם, לרבות ישראל, ישנה כמות מוגבלת של קרקעות שניתן לרכוש עבור מחיה, הקמת עסקים, או השקעה. ככל שכמות הקרקעות מתמעטת, כך מחירן עולה, ולכן חשוב להכות בברזל כל עוד הוא חם. לפני השקעה ברכישת קרקע משלכם, חשוב שתחפשו אזור הכולל את המאפיינים הבאים אשר מגדירים מהו פרויקט מניב:

סוג הקרקע – במדינת ישראל ישנן שלוש סוגי קרקעות – קרקע למגורים, קרקע חקלאית, וקרקע מופשרת. מבין שלושת הסוגים הללו, קרקע חקלאית היא הזולה ביותר, ולכן מומלץ לחפש אזור בו מוכרים קרקע מסוג זה. קרקע מופשרת היא קרקע חקלאית אשר הפכה זמינה לבנייה, וערכה עולה פי כמה. כלומר, אם אתם רוכשים קרקע חקלאית, הערך שלה יעלה באופן ניכר ברגע שהיא תופשר, ולכן זה סוג הקרקע המומלץ ביותר להשקעה.

סוג הקרקע החקלאית – ישנם מספר סוגים של קרקעות חקלאיות, ומומלץ לבחור קרקע אשר נמצאת בבעלות פרטית, ולא בבעלות של מנהל מקרקעי ישראל. מדוע? מפני שקרקע שנמצאת בבעלות מנהל מקרקעי ישראל עשויה לחזור למדינה בעת הצורך – מה שלא יקרה עם קרקע בבעלות פרטית. לכן, אם אתם רוכשים קרקע חקלאית, עליכם לוודא שהיא נמצאת בבעלות פרטית, ושחוזה הרכישה שלה לא כולל סעיף שאומר כי הבעלות על הקרקע עשויה להיות מופקעת מידכם יום אחד.

מיקום – מיקום מהווה את אחד הגורמים החשובים ביותר עבור כל נכס, בין שמדובר בנכס להשקעה או למגורים. כדי להגדיל את הסיכויים שלכם להשכיר נכס ולהניב תשואה שנתית גבוהה יחסית, עליכם לבחור בקרקע שנמצאת במיקום מבוקש; מיקום שכזה הוא מיקום שבו יש גישה לצירים מרכזיים, קרבה לכבישים ודרכים ראשיות, קרבה למוסדות חינוך, מקומות עבודה, אטרקציות, ועוד. מיקום נוח יאפשר לכם או לשוכרים שלכם להגיע לאן שהם רוצים וצריכים להגיע ללא בעיה ובלי להתפשר על איכות הדיור.

שלב תכנון ההפשרה והבניה – אלו שני פרמטרים שאינם תלויים בכם, אך חשוב שתשימו לב אליהם. כאשר אתם בוחרים קרקע להשקעה, וודאו שאתם עומדים מול חברת תכנון מנוסה, שתהליך הבנייה מתוכנן כהלכה, שיש לוח זמנים מוקפד, שהחברה המתכננת מודעת לכל הצדדים המשפיעים על הפשרת קרקעות ובנייה עליהן, ושאתם תעודכנו בכל הפרטים הנחוצים בכל שלב במהלך הפרויקט.

האם קיימת קרקע העונה על כל הפרמטרים הללו?

מציאת קרקע אשר עונה לכל הפרמטרים שהוזכרו מעלה נשמעת בלתי אפשרית לאנשים רבים, אך למרבה השמחה, אין זה כך; במזרח גוש דן עתידה לקום עיר חרדית חדשה – דורות עילית, אשר צופה על אזור גוש דן מרכס הרים. במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד מצומת מורשת, דורות עילית מהווה בשורה משמחת עבור בני החברה החרדית אשר מחפשים מקום להקים בו קהילה מגובשת וייחודית.

מלבד המיקום המרכזי של דורות עילית, הפרויקט מנוהל על ידי חברה מקצועית אשר מתמחה בהפשרת קרקעות חקלאיות ותסייע לכם בכל השלבים של הפשרת קרקעות מהסוג הזה. הקרקעות באזור דורות עילית הן בבעלות פרטית, כך שלא תצטרכו לחשוש שהן יופקעו מבעלותכם. גולת הכותרת של הפרויקט היא תווית המחיר המפתיעה של הקרקעות בדורות עילית – 94,000 ₪ בלבד ל-100 מ"ר. תוספת המחיר של בנייה על הקרקע הזו עדיין הופכת אותה למשתלמת במיוחד, כך שמדובר באחד הפרויקטים הזולים ביותר בישראל כיום.

עם מגוון מסלולי השקעה משתלמים ונוחים במיוחד, דורות עילית מהווה פרויקט נדל"ן אטרקטיבי במיוחד שמבטיח תשואה גבוהה לכל משקיע בלי צורך בהון עצמי גבוה.

מתעניינים בפרוייקט דורות עילית?
נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-395-2826 

דורות עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד