י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כך נחשף הסיפור

חרדי נכנס לרצות מאסר על תקיפת בת חבריו

היום החל לרצות עונש מאסר של ארבע שנים, חרדי שהואשם כי ביצע מעשים חמורים בשתי אחיות כשהיו בגילאי 7-9. הסיפור נחשף לאחר שאחת מהן אושפזה וניסתה להתאבד

שתי ילדות משחקות. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
שתי ילדות משחקות. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90) צילום: פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: חרדי בן 47 תושב עיר חרדית ביו"ש, החל לרצות את עונשו מאחורי סורג ובריח, לאחר שהורשע בביצוע מעשים חמורים ואסורים שהתפרסו על פני ארבע שנים בילדה, אשר בשנת 2007 - זמן ביצוע העבירות - הייתה בת 9.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי היום (ראשון) נכנס הנאשם לשערי בית הכלא, שם הוא צפוי לרצות את עונשו שנקבע למשך ארבע שנים, בנוסף לקנס שהושת עליו על סך של 100,000 ש"ח, פיצוי לנערה. הנאשם הגיש ערר על חומרת העונש ועל התרת שמו לפרסום, ודברים אלה עדיין נמצאים בהליך משפטי.

לאחר הגשת כתב האישום, שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', אם המתלוננות אמרה כי "התלונה במשטרה הוגשה לאחר התייעצות עם עסקנים ורבנים, ובהכוונתם". אֵם הילדה הוסיפה וסיפרה ל'בחדרי חרדים' כי "הדיין הגר"י סילמן הורה לבעלי להגיש תלונה, לאחר שיו"ר 'עזר מציון' הרב חנניה צ'ולק הפנה אותנו אליו".

כתב האישום מגולל שבע תקיפות חמורות על פני ארבע שנים, מאז 2007 ועד 2011. מדובר בשתי אחיות, אשר בשנת 2007 היו בנות 7 ו-9 והיו מתארחות לעיתים קרובות בבית חברתה של בת ה-7. אולם, באשר לאחות הקטנה בת ה-7, לא היו די ראיות והוא זוכה מחמת הספק מעבירות אלו. 

העניין נחשף, לאחר שאחת הילדות התאשפזה מספר פעמים בבית חולים לחולי נפש, בשנה-שנתיים שקדמו להגשת כתב האישום, כשהיא סובלת מהפרעות אכילה, ובמהלך התקופה הנערה גם ניסתה להתאבד. הילדה חשפה וסיפרה על התקיפה החמורה שלה ושל אחותה על ידי החשוד. כאמור, לאחר התייעצות עם רבנים האם התלוננה במשטרה, בנותיה נחקרו ואז נעצר החשוד.

"כבר שנה וחצי שכל הבנות בבית מטופלות על ידי פסיכולוגים, בעקבות המקרה זה, וכמובן שההוצאות הן גדולות" אמרה אם הבנות בראיון כואב ל'בחדרי חרדים' בטרם הגשת כתב האישום. ימים ספורים לפני מעצר החשודו, לאחר נתק ממושך "הילדה קיבלה אומץ, התקשרה אליו תוך כדי הקלטת השיחה, הטיחה בו את האשמות, וציפתה לשמוע ממנו הודאה כלשהי. לצערי, הוא היה יחד עם אשתו, אמר כמה מילים כאילו שהוא לא מבין על מה מדובר וניתק את השיחה".

מכתב האישום המקורי עולה כי בארבעה מקרים הנאשם תקף את האחות הגדולה יותר ובשלושה מקרים את הקטנה יותר, אולם כאמור הוא זוכה מחמת הספק מהעבירות שביצע באחות הקטנה. התקיפות אירעו בבית הנאשם לאחר שכולם נרדמו, ברכבו ובמשרדו.

מעשים מגונים וביערת הרע מקרבך מאסר בפועל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד