י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שרה צלצלה וצרחה"

עדות: רכש עבור נתניהו בחמישים אלף שקל

במהדורה המרכזית נחשפים הערב פרטים נוספים מעדותה של עדת המפתח הדס קליין בפרשת תיק המתנות • "ראש הסגל גיל שפר אמר לי שקנה לנתניהו סיגרים בעשרות אלפי שקלים ולא קיבל חזרה"

עדות: רכש עבור נתניהו בחמישים אלף שקל
נתניהו וגיל שפר צילום: פלאש 90

לאחר שבשבוע שעבר חשף גיא פלג ב'החדשות' כי הדס קליין - עדת מפתח בתיק המתנות - סיפרה בחקירתה כי ראש המוסד יוסי כהן רכש לראש הממשלה נתניהו לפי בקשתו סיגרים בשווי של כ-2000 שקלים. היום נחשפות עדויות חדשות מחקירתה.
 

הערב (ראשון) חשף כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, דברים נוספים שאמרה הדס קליין, עוזרתו של איש העסקים ארנון מילצ'ן, בעדותה במשטרה בחקירת תיק 1,000, כשהפעם מדובר בסיגרים שרכש ראש הסגל של נתניהו דאז, גיל שפר בשווי עשרות אלפי שקלים.

"הייתה פעם אחת ששרה אמרה, צרחה, צלצלה לצעוק על ארנון (מילצ'ן) שלא שלחנו שמפניות, באיזה שישי אחד או חג. אמרתו לו  (למילצ'ן): "תשמע ארנון, אל תבלבל את המוח. אני שלחתי את יונתן (הנהג). זה היה ערב חג, מסכן, הוא נסע לירושלים להביא לה את זה."

"ואז התברר, שגיל שפר החביא לה... היא (שרה) שטפה את גילי, שטפה אותו שהוא גנב לה.  צלצלתי לגיל אמרתי לו לאן נעלמו כי אני יודעת שהבאנו וזה ואז הוא אמר אנחנו שומרים קצת בצד יש חג ואחר כך לא יהיה יהיה פה בלאגן. ואת שלו (של ביבי)  הסיגרים. שמתי לו במגירה בחדר... ו()המשקאות) במשרד. אז היא לא יודעת בכלל. אף אחד לא גנב לה"

"ואז גילי חטף ממנה, מקלחת. הוא צלצל אלי ואמר לי: את לא מבינה, אני הולך ברגל עכשיו במקום בית כנסת. אני הולך להביא לה (את המשקאות) כי שמנו בצד." 

"הוא (גיל שפר) אמר לי: את יודעת כמה כסף הוא חייב על סיגרים? לי הוא (שפר) אמר פעם שהם חייבים לו חמישים אלף שקל על סיגרים שהוא (שפר) קנה לו (לנתניהו) וקנה לו וקנה לו ובחיים לא קיבל החזר"

חוקר: גיל התקשר ואמר לך את זה?  

קליין: כן.כן. בוודאות.

חוקר: חמישים אלף שקל?  

קליין : אמר לי אז. אני לא יודעת, אולי זה המצאות אבל... גילי אמר. כן. גילי אמר לי:"הוא חייב לי כסף פרטי שלי שאני הייתי קונה לו ובחיים לא החזיר. "אמרתי לו: אתה מרוויח כנראה מעולה"

מתוך העדות של גיל שפר במשטרה:

חוקר: האם רכשת סיגרים לנתניהו במהלך העבודה בלשכה?

שפר: אני חייב לציין שאני עצמי חובב סיגרים והיו לא מעט פעמים שאף עישנתי סיגרים בחברתו של נתניהו. מדי פעם, לא על בסיס יומי, הייתי רוכש סיגר או שניים לעצמי ולרה"מ אך היתה בינינו התחשבנות כספית שוטפת.

הייתי אומר לו כמה עלו הסיגרים, והוא היה משלם לי. לשאלתך לגבי התדירות, אני משיב שמדובר במשהו ספורדי, מדי פעם. רציתי להסביר לך שכל נושא עישון הסיגרים גורם לסתימה במערות האף ולסינוסים, וזה גרם לכך שנתניהו היה צורך באופן קבוע משאפים של אוטריווין, ובהמשך תרסיסים של מי מלח על מנת לשחרר את הלחץ שנותר במצח ובאף.

תיק 1000 ארנון מילצ'ן בנימין נתניהו גיל שפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד