י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביקורת פומבית

לחץ על נתניהו: איילת שקד תחבור לליברמן; "שווה 70,000 קולות"

צריך הרבה אומץ לצאת כך בפומבי ולטעון כי שלטון נתניהו בסכנה אם לא ישריין את האויבת מבית - איילת שקד, אולם חבר הכנסת מיקי זוהר אומר זאת בגלוי וטוען כי היא שווה 70 אלף קולות | החשש שלו; שתחבור לליברמן ואז אפסו הסיכויים לממשלת ימין בלעדיו • כל הפרטים

לחץ על נתניהו: איילת שקד תחבור לליברמן; "שווה 70,000 קולות"
מיקי זוהר עם נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"ההתנגדות לשריונה של איילת שקד אצלנו מסכנת את המשך שלטון הליכוד והימין. אם שקד תחבור לליברמן תוכרע הכף נגד נתניהו", כך אומר באומץ רב חבר הכנסת מיקי מכלוף זוהר מ'הליכוד', מי שנחשב לאחד המקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו ואף ניסה לקדם עבורו את חוק החסינות בכנסת ה-21 שכידוע לא האריכה ימים.

זוהר הוסיף ואמר, "מוזר לי מאוד ש'התנגדות הבכירים' מהווה את המחסום לשריון במיוחד כשכל כך הרבה מונח כאן על הכף. אין לי כל ספק שצירופה של איילת שקד לליכוד יוסיף לנו מנדטים ויחזק את גוש הימין. רובו המוחלט של הציבור הליכודי בעד השריון שלה אצלנו באופן חסר תקדים", אומר הח"כ ומזהיר, "אסור לנו לגרום לה ללכת עם ליברמן, כי זה יסכן את המשך כהונת ממשלת הימין האותנטית שהייתה לנו בשנים האחרונות, ואף עלולה למנוע את המשך כהונתו של נתניהו כראש הממשלה".

בראיון שהעניק לרשת ב' הוסיף זוהר והעריך כי "איילת שקד שווה 70 אלף קולות" ולכן "צריך לשריין אותה בליכוד כדי למנוע ממנה לחבור לליברמן".

דבריו של זוהר הגיעו ככל הנראה בעקבות לחץ מהראיון שהעניק במוצ"ש אביגדור ליברמן לתכנית 'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 12', בו הבהיר, "אני לא כופה את עצמי על אף אחד. אם איילת שקד תפנה אליי בטלפון – אנחנו נדבר. כרגע אני לא צריך, יש לי רשימה מצוינת עם אנשים טובים". 

ח"כ מיקי זוהר מצטרף לשר הרווחה חיים כץ מבכירי 'הליכוד', שקרא גם הוא לצרף את איילת שקד לשורות 'הליכוד' ולהניח את משקעי העבר בצד, זאת לצד בכירים נוספים שאמרו דברים דומים בשיחות סגורות.

לעומתם, ח"כ דוד ביטן מ'הליכוד' אמר אתמול (ראשון) בראיון לרשת ב' כי "איילת שקד לא תרוץ בבחירות הקרובות במסגרת הליכוד" וכי "זו החלטה של ראש הממשלה".

בנימין נתניהו מיקי זוהר איילת שקד אביגדור ליברמן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד