ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מה צריך לדעת לפני ששוכרים רכב 7 מקומות

השכרת רכב 7 מקומות עשויה להיות מענה מאוד מדויק עבור טיולי קבוצות ומשפחות, היות שאם משווים את עלות השכרת הרכב לעלות של נסיעה בתחבורה ציבורית כקבוצה גדולה, הרי שמדובר במחירים דומים. אם כך המצב, אז למה לא להתרווח בג'יפ 4X4?

מה צריך לדעת לפני ששוכרים רכב 7 מקומות
מיני וואן צילום: שאטרסטוק

אם אתם מתכננים טיול בקרוב, או שמא זקוקים לרכב 7 מקומות עבור צרכי עבודתכם, באפשרותכם להגיע אל חברות ההשכרה והליסינג - בכדי להתרשם מדגמים שהציפו את הכבישים ב2019. מבין הדגמים שנחטפו כמו לחמניות, אפשר למשל למנות את מיצובישי אאוטלנדר, רכב פנאי ושטח - שתופס את אחד מהמקומות הראשונים בטבלאות המכירות של השנה האחרונה. רכבי 7 מקומות עשויים להגיע בתצורת הנעה כפולה (4X4), וגם תוכלו למצוא בחברת קל אוטו את הדגמים שמגיעים עם הנעה רגילה (2X4), כמו למשל סיטרואן ברלינגו – רכב מושלם לצרכי עבודה של עצמאיים ואנשי שטח. אגב, קחו בחשבון שחברת קל אוטו מציעה פריסה כמעט ארצית של נקודות השכרת והחזרת רכבים שכורים. מהסניף בנתב"ג, תוכלו ליהנות במשך 7\24. 

יתרונות השכרת רכב 7 מקומות

הישראלים אוהבים לטייל בקבוצות, זה לא חדש. אנחנו עם חם וכזה שאוהב קרבה, כך שהשכרת רכב עם 7 מקומות עשויה להיות פתרון מושלם עבור יציאות לנופש בתוך קבוצה. במקום לצאת אל הצימר בצפון כשאתם נוהגים ב-3 מכוניות, מומלץ מאוד לשקול השכרה של 2 רכבי 7 מקומות.

הטיול שלכם יכול לקבל טוויסט רציני, כשאתם נוסעים ברכב שטח עם הנעה כפולה שהם מתאימים יותר לשטח ולכן נועדו לאכול שלוליות ובוץ כאילו לא היו. רק זכרו, חברות ההשכרה תמיד ידרשו את החזרת הרכבים במצב זהה למצב שהם נמסרו בו. אם תבחרו לשכור מיצובישי אאוטלנדר בכדי ליהנות מהשטחים ברמת הגולן, וגם תחליטו לכבוש שטחים מאתגרים, קחו בחשבון שבמידה ויהיו תקלות או ליקויים, תצטרכו לשאת באחריות על פי החוזה עם חברת ההשכרה.

מעבר לנושא של הנאת הנהיגה ברכבי 7 מקומות, נושא הבטיחות הוא משמעותי ביותר, וכאן נמצא הטוויסט האמיתי בהשכרת רכבים מסוג זה. אם אתם מחפשים אחר האפשרות לשכור רכב 7 מקומות, קיימת הסבירות שאתם כנראה רוצים לטייל עם זאטוטיכם היקרים. רכבי 7 מקומות הם רכבים בעלי נפח-פנים מרשים, בעלי נוכחות על הכביש, ומציעים רמת בטיחות גבוהה ביותר, כך שתוכלו להרגיש הרבה יותר בטוחים בעת השכרתם. רכבים אלו, למרות היותם בעלי נפחי מנועים מרשימים ומשקל-רכב-כללי די גבוה, הם עדיין חסכוניים בדלק. אם תחליטו לשכור מיני ואן, כמו טויוטה ורסו המעולה והמאובזרת, תוכלו ליהנות מצריכת דלק של בערך 19 ק"מ לליטר בנזין. טויוטה ורסו מגיעה בדרך כלל בדגם GLI עם נפח מנוע 1.8 ליטר, אינטריור (עיצוב פנים) מרשים, המון מרווח ומקום, 7 מקומות ובגאז' ענק.

השכרת רכב 7 מקומות בישראל 

אם אתם תרים אחר חברת השכרת הרכבים שתספק לכם את המענה המקיף ביותר, אתם צריכים לקחת בחשבון מספר דברים. כדאי לבדוק לגבי מספר הסניפים והנקודות של חברת ההשכרה (הנקודות בהן ניתן לשכור ולהחזיר רכב), לגבי שעות הפעילות של החברה, סוגי הרכבים שהיא מציעה עבור השכרה, סוגי הביטוחים שהחברה מציעה, סוגי הביטוחים שיש להוסיף וכדומה. אם תצטרכו להוסיף כיסא תינוק לרכב 7 מקומות שכור, בדרך כלל חברות ההשכרה יחייבו אתכם על תוספת זו, כך ששקלו להביא את כיסא התינוק מהבית ולחסוך בעלויות אלו.

חברת קל אוטו – השכרת רכבים וליסינג, היא חברה אשר עוסקת בתחום שנים רבות, ומתוך הכרת השוק הישראלי לעומקו, החברה בנתה מסלולי השכרת רכבים 7 מקומות בהתאמה לצרכים רבים ומגוונים. חברת קל אוטו מציעה מבחר רחב ביותר של רכבים משפחתיים להשכרה, ג'יפים להשכרה, רכבי פנאי ושטח להשכרה, רכבי מיני להשכרה, סופר מיני ועוד. החברה מעניקה שירות השכרת רכבים בלא פחות מאשר 19 סניפים שפזורים בנקודות אסטרטגיות ברחבי הארץ, כך שתוכלו למעשה לשכור רכב בנקודה מסוימת, אך להחזירו בנקודה אחרת לגמרי.

השכרת רכבים שקופה – אין טריקים מתחת לשרוול

לדאבוננו, שוק הרכב והשכרת הרכבים, הוא תחום שעשוי לקבל גוון אפור, במיוחד אם משכירים רכבים ממגרש מאוד חובבני, וכזה שעשוי אפילו לדרוש לחייב את הלקוחות על נזקים שלא ביצעו.

יש סיבה לעובדה כי חברת קל אוטו מחזיקה כל כך הרבה סניפים להשכרת רכבים בארץ, והיא טמונה בשירות המקצועי וחסר הרבב והדופי, שהחברה מעניקה ללקוחות פרטיים ועסקיים גם יחד. החברה מחויבת להעניק את השירות הכי מקצועי ואדיב שהיא מסוגלת, ובוחרת בקפידה רבה את הצוות וכוח האדם שמשרת את הלקוחות. במידה וקיימים תשלומי ביטוח נוספים ו\או עלויות נוספות על השכרות רכבים מכל סוג, החברה מקפידה ליידע את שוכרי הרכבים מראש וזאת, בכדי למנוע עוגמת נפש עד כמה שניתן.

השכרת רכב מיני וואן קל אוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד