י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"צמח, תדפוק בדלת של רבש"ע"

הלוויה קורעת לב לשליח שנפטר לפתע והותיר אחריו 5 יתומים

הלוויה קורעת לב לשליח הצעיר שנפטר לפתע כשהוא בן 43 בלבד ומותיר אחריו חמישה יתומים • האב הספיד בדמעות שליש: "צמח, תדפוק על הדלת של הריבונו-של-עולם, תדפוק על הדלת של הרבי, ותבקש רחמים, להביא את הגאולה!" • צפו בתיעוד המצמרר שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

הלוויה קורעת לב לשליח שנפטר לפתע והותיר אחריו 5 יתומים
הרב שלמה קונין מספיד את בנו צילום: באדיבות אתר col

בלוס אנג'לס הובא למנוחות השליח הרב צמח יהושע קונין ע"ה, שליח חב"ד בסנטורי סיטי, שנפטר בפתאומיות ביום חמישי בלילה האחרון, והוא בן 43 בלבד.

אביו של הרב צמח יהושע ז"ל, הרב שלמה קונין, הוא השליח הראשי לקליפורניה ואחת הדמויות היותר מפורסמות בקהילה היהודית.

האב נפרד מבנו בדמעות שליש ופנה אל קהל המלווים מסביב: "תהיו חזקים להביא את הגאולה, לא ניתן לזה להפיל אותנו. יותר אמונה, יותר תורה ומצוות, יותר בתי חב"ד, הנחת תפילין ומקוואות".

האבא הוסיף: "זה מה שנעשה ולא נעצור, צמח, תדפוק על הדלת של הריבונו-של-עולם, תדפוק על הדלת של הרבי, ותבקש רחמים, להביא את הגאולה", את הדברים הביא אתר חבד און ליין COL.

קטעים מתוך ההלוויה המצמררת. באדיבות אתר col.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ערב היארצייט של הרבי מלובביץ זצ"ל נפטר בדמי ימיו הרב צמח יהושע קונין, שליח חב"ד בלוס אנג'לס, קליפורניה. השליח נפטר ביום שישי, ב' תמוז.

השליח המנוח הוא בנו של השליח מהחוף המערבי, הרב ברוך שלמה קונין; הוא גדל בשליחות והקדיש את חייו למשימה של הרבי מלובביץ להפיץ תורה וחסידות בעולם.

לאחר נישואיו הקים בית חב"ד בסנטורי סיטי, שכונה בלוס אנג'לס, והיה פעיל שם כדי לעזור לתושבים יהודים ומבקרים. פעילותו האחרונה הייתה לסייע לארח את "ערב עם הרבי" - אות הוקרה גדולה לציון 25 שנה של הרבי לכבוד ג' תמוז במלון בוורלי הילס.

הוא הותיר אחריו אישה, עדה (לבית וילישאנסקי) וחמישה ילדים. הלווייתו התקיימה אתמול, יום ראשון, ד' תמוז, בשעה 15:00 אחר הצהריים - והיא יצאה מביתו בלוס אנג'לס - קליפורניה. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הרב שלמה קונין פלורידה טרגדיה שליח חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד