ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

מתחם העבודה המשותף 'וורקאפ - ''ממשיך להתפתח

בשורה במגזר החרדי: שלוש חברות התאגדו תחת קורת גג אחת מתחם העבודה המשותף 'וורקאפ - workup''

מתחם העבודה המשותף 'וורקאפ - ''ממשיך להתפתח
וורקאפ - חללי עבודה מסחריים משותפים צילום: וורקאפ

העולם צועד לדיגיטל, אבל למגזר החרדי יש את הדרך שלו לצרוך אותה, לראשונה מתאגדים שלושת בעלי המקצוע המרכזיים בענף ומספקים את השירות לכל בעל עסק, תחת קורת גג אחת, בלי כאב ראש ובלי בזבוז זמן.

היום, ב-2019 ,כולם יודעים שצריך יותר ממודעה בעיתון בשביל לקבל לקוחות, אחוזים גדולים מהמגזר החרדי נמצאים באינטרנט, מרביתם באינטרנט מסונן והמותאם עבורם. בשביל זה צריך להיות מקצועי, חד, ומדויק, בשביל להגיע עליו בצורה הנכונה ביותר, וזה לא באמצעות פרסום מודעה שחור על גבי לבן ברבי עקיבא.

יש כאלו שמנסים לעשות את הקמפיין שלהם לבד, וחושבים לתומם שדיגיטל זה עניין פשוט הפקת מדיה פשוטה, בניית אתר ברמה נמוכה, והפצה בקבוצות שאולי תביא להם לקוחות.

הדרך המקצועית לעשות את זה נכון היא לשכור את שירותיו של איש מקצוע בעל תובנות בתחום השיווק והפרסום שיבנה תכנית פרסום ומיתוג ולקבל את שירותיו של בונה אתרים שידע לבנות לכם נכון את האתר ולשכור את שירותה של מעצבת ומפיקה ועוד שורה ארוכה של בעלי מקצוע הנחוצים ליציאה לדרך.

הבעיה שאין לך כוח לכל הכאב ראש הזה להתרוצץ מאחד לשני ולדאוג שכל המערך יעבוד באופן מסונכרן בשביל המוצר שלך.

יש פתרון שיחסוך לכם לכם הרבה זמן, כאב ראש, עבודה, וגם כסף. במתחם 'וורקאפ - workup'' התאגדו שלוש מחברות שמרכזות תחתם את כל מה שקשור לתחום הפרסום של 2019 ,סמארט קליק, וואבדאק ומולטימדיה גרופ.

זה כולל, סרטוני תדמית, בניית אתרים, עיצוב ותכנות אתרים, רשתות חברתיות, פרסום באתרים ובפלטפורמות חרדיות באינטרנט ומלא מילים בלועזית שאף אחד מאיתנו לא מבין, כי בשביל זה יש אנשי המקצוע.

אז אם אתה בעל עסק מתחיל, או וותיק שמחפש להתאים את עצמו לעולם החדש, בפניך האפשרות הראשונה במגזר החרדי לקבל כל השירותים תחת קורת גג אחת במתחם 'וורקאפ - workup 'שנמצא במגדל 'V טאואר' בקומות 19-ברחוב בר כוכבא 23 במתחם הBBC בבני ברק.

חללי עבודה משותפים השכרת משרדים וורקאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד