י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סחר בבני אדם

חברו של ברק שהסתבך הואשם בעבירות חמורות

ג'פרי אפשטיין, יהודי מיליארדר שנעצר שלשום שנחשב לידידו של אהוד ברק הואשם בבית המשפט הפדראלי בניו יורק באשמה כי הוא סחר בבני אדם

חברו של ברק שהסתבך הואשם בעבירות חמורות
אהוד ברק צילום: פלאש 90

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד ג'פרי אפשטיין, יהודי מיליארדר שנעצר שלשום. מכתב האישום עולה, כי האיש סחר במאות בני אדם.

התביעה הודיעה כי ביקשה שאפשטיין המיליארדר יישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו.

ג'פרי אפשטיין, הוא מיליארדר יהודי שמיודד עם אהוד ברק, והורשע בעבר בעבירות של סחר לא חוקי בבני אדם, לאחר משפט מתוקשר הוא ריצה עונש מאסר של 13 חודשים בלבד. אך בסוף השבוע הוא נעצר שוב, הפעם האישומים נגדו חמורים הרבה יותר, כך דיווח האתר 'מיאמי הראלד'.

הוא נעצר בשדה התעופה טטרבורו בניו ג'רזי, על פי אחד המקורות, הרישומים של הטיסה הראו שהוא טס לטטרבורו מפריז בשבת.

בסביבות השעה 17:30 ביום שבת, לפחות 12 סוכנים פדרליים פרצו את דלת ביתו של אפשטיין במנהטן כדי לבצע חיפוש, כך סיפרו השכנים. "שמענו את הדפיקות, אז אנחנו הלכנו וראינו את סוכני האף-בי-איי הולמים על הדלת", סיפר עד ראייה ל'מיאמי הראלד'.

נגד אפשטיין, בן ה-66, הוגש היום כתב אישום בבית המשפט הפדראלי בניו יורק באשמה כי הוא סחר בבני אדם.

אפשטיין מחזיק בקרן גידור גדולה, והוא חבר של פוליטיקאים רבים. בין חבריו נמנים הנשיא לשעבר ביל קלינטון והנשיא המכהן דונלד טראמפ, גם שמו של עורך הדין היהודי הבכיר אלן דרשוביץ מוזכר בתקשורת האמריקאית כחברו. אהוד ברק שמתמודד לכנסת, מוזכר בתקשורת האמריקאית אף הוא כחבר של אפשטיין. ברק הגיב בעבר על השמועות וטען כי "אין להן כל שחר".

בתחילת 2015 פרסם ה'דיילי מייל' הבריטי, כי ראשי הממשלה הישראלים לשעבר אהוד ברק ואהוד אולמרט היו רשומים בפנקס השמות שהחזיק מנהל הבית של אפשטיין. הדיילי מייל פרסם באותה כתבה, כי ביל קלינטון, הנסיך אנדרו הבריטי, ואהוד ברק היו בין נוסעיו של אפשטיין במטוסים הפרטיים שלו.

אהוד ברק אפשטיין כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד