י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת חתונת הממשיך

בבית המדרש: הרבי חילק אוכל וכסף לעניים

סעודת עניים לכבוד שמחת נישואי הבכור של הרבי מויז'ניץ נערכה במרכז החסידות. האדמו"ר, באופן אישי, חילק לעניים אוכל וכסף שהובאו במיוחד מבית התבשיל | צפו בגלריה של הצלם יהושע פרוכטר 

בבית המדרש: הרבי חילק אוכל וכסף לעניים
סעודת עניים במרכז חסידי ויז'ניץ צילום: יהושע פרוכטר

בחצר חסידות ויז'ניץ ממשיכים להיערך לקראת החתונה הגדולה לנכדו הבכור של הרבי ואתמול (ראשון) התקיימה במרכז החסידות 'סעודת עניים' כנהוג. לשמחה הוזמנו עניי העיר בני ברק אשר באו ולקחו חלק באירוע לכבוד החתונה הגדולה שתתקיים ביום שלישי. 

במהלך האירוע האריך האדמו"ר בדבריו אודות עניין השמחה באופן כללי וחיים מתוך שמחה, באומרו שגם כאלה שמזלם לא שפר עליהם צריכים להיות בשמחה, ועל ידי השמחה ייצאו מכל מיצר. בסיום דבריו בירך האדמו"ר את הציבור בשמחה אושר ועושר תמיד.

לאחר מכן קם האדמו"ר לריקוד כשבנו המחותן הרב חיים מאיר, ירד לריקוד עם משתתפי השמחה. לקראת סיום האירוע עברו עניי העיר לברכה אצל האדמו"ר כשהוא מברך כל אחד ואחד במאור פנים ונותן להם אוכל ונתינה הגונה, כך גם המחותנים חילקו צדקה לכל אחד ואחד.

הערב (שני) יתקיים שמחת החתן-מאל, כמנהג בית ויז'ניץ. האירוע הוא כעין תחילת הקבלת פנים בשירי רגש ודביקות לכבוד יום החופה אשר הוא כידוע יום מסוגל לברכות וישועות, ובסיומו ירקוד החתן מצווה טאנץ עם הכלה.

כמו כן נמשכות ההכנות הקדחתניות בחצר לקראת החתונה הגדולה מחר, כשלאחר שבת האופרוף הבינו בוועדה המכינה כי המקום צר מלהכיל את קהל האלפים שבאו להשתתף בסדרת האירועים בחצר, ועל כן הוחלט להכשיר עוד כ-2000 מקומות לגברים בשטח עזרת הנשים, כשהנשים תועברנה לאולמות סמוכים.

סעודת עניים מרכז חסידי ויזניץ הממשיך בית התבשיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד