כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מאות חיפשו אחר הנער שנעלם במשך כל הלילה

נער חרדי שנעלם ביער סמוך למקום בו נופשים חרדים רבים בניו יורק, הביא למתנדבים רבים שפשטו על הסביבה במטרה לאתר אותו. הבוקר נמצא הנעדר כשהוא במצב טוב - בחסדי שמים

מאות חיפשו אחר הנער שנעלם במשך כל הלילה
חיפושים אחר נעדר בהרי הקטסקיל צילום: המצלם

במשך לילה שלם חיפשו מאות מתנדבים אחר נער חרדי שנעלם ביער סמוך למקום בו נופשים חרדים רבים בניו יורק. בתום שעות רבות מורטות עצבים וחיפושים אינטנסיביים בהרי הקטסקילס, הנער נמצא בחסדי שמים ביום שני בבוקר.

החיפושים אחריו התחילו ביום ראשון בלילה בסביבות השעה 23:00, כאשר מחלקת כיבוי האש של המחוז, קיבלה דיווח על מטייל של מחנה קיץ "יגילו" שנעלם ונשקפת סכנה לחייו.

מספר שעות לאחר מכן, בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר, הצטרפו עשרות מתנדבים נוספים, מעבר למאות שכבר היו בעיצומם של חיפושים אינטנסיביים אחר הנער שבחסדי שמים אותר בתוך יער עבות, לקראת השעה 7:30 בבוקר, אז הוא נמצא במצב טוב.

אתר Yeshiva world news דיווח כי קבוצת נערים הייתה בטיול ארוך במשך שבוע. הטיול היה אמור להסתיים ביום שני. ביום האחרון של הטיול, אחד הנערים נותק מחבריו, הסיבה לכך עדיין נבדקת, ועל פי הדיווח של כוחות הכיבוי וההצלה, הנערים היו לבושים בצורה שמתאימה לשטח, ועם ציוד מתאים, כך שהנער שנעלם היה במצב טוב. "הנערים הוכשרו היטב לטיול, שארך כמעט שבוע", נאמר על ידי כוחות ההצלה.

נער חיפושים מתנדבים קטסקילס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד