י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתקפה חריפה

ח"כ גפני: "ליברמן וה-180 איש מהמפלגה המושחתת שלו לא בעיה"

מדיניות השתיקה לליברמן נשברה במהלך מפגש שערך ח"כ משה גפני עם נציגי 'דגל התורה' | גפני ירה לכל עבר: "ליברמן לא בעיה" | על אגף החינוך: "נציג חילוני שמונה בקדנציה הקודמת לא אמור לתת לנו כעת הוראות" | על התמיכה בליאון: "ליברמן לא היה רלוונטי בכלל בעניין הזה"

ח"כ גפני: "ליברמן וה-180 איש מהמפלגה המושחתת שלו לא בעיה"
גפני צילום: באדיבות המצלם

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני כינס את סניף המפלגה בירושלים בהשתתפות נציגי שכונות העיר וסיפק התייחסויות מעניינות לשלל נושאים שעל סדר היום.

בדבריו לנציגים, השמיע גפני מתקפה חריפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' ואמר, "אנחנו נמצאים כעת בעיצומה של מערכת בחירות חשובה מאין כמותה, ליברמן וה-180 איש מהמפלגה המושחתת שלו שנחקרו במשטרה, לא מהווה בכלל בעיה בשבילנו".

לטענת גפני, "רה"מ נתניהו ככל הנראה ירכיב את הממשלה הבאה, ואנחנו צריכים להביא 10 מנדטים כמו שמרן שר התורה שליט"א אמר, וירושלים צריכה להיות הדגל בעניין הזה".

יו"ר 'דגל' העלה גם את הנושאים המוניציפליים. "אין מציאות כזאת שתוך חצי שנה כל הבעיות בירושלים ייפתרו. אבל אני אומר לכם פה, לא ניתן לאפליה למוסדות החינוך של המגזר החרדי, שלכולם ברור שתלמידי המגזר החרדי הם הרוב בעיר. אנחנו חלק מהשלטון וצריך סבלנות, לאט לאט להגיע לכל הפתרונות".

"ההצלחה שלנו בבחירות האלה בהכפלת כוחינו - צריכה להיות מתורגמת בשטח לעזרה בציבור בכלל ובפרט, לא הכל תוך שבועות או חודשים, אבל הציבור מתחיל לראות זאת", אמר גפני.

תמיכת החרדים בליאון עלתה גם כן במהלך המפגש. "פעלנו על פי הוראתם של רבנן ורבנן גדולי ישראל ותמכנו בראש העיר מר משה ליאון, ליברמן לא היה רלוונטי בכלל בעניין הזה, הוא לא הביא אפילו קול אחד וכולם יודעים זאת", הצהיר גפני.

בדבריו הוא גם האשים, "ניסו למכור לנו את צפת תמורת ירושלים, וגדולי ישראל החליטו שלא מוכרים נפש בנפש, ידענו שאין להם שום סיכוי לא בירושלים ולא בצפת, התמודדנו בבחירות וניצחנו בשניהם בסיעתא דשמיא".

 

משה גפני אביגדור ליברמן עיריית ירושלים דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד