י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נטורי קרתא צעדו ב'יום האדמה' בירדן ולבנון

נציגי הארגון הקיצוני 'נטורי קרתא' השתתפו בתהלוכות 'יום האדמה' בלבנון ובירדן • "אסור שליהודים תהיה מדינה משלהם, הדת היהודית לא מקבלת את קיום המדינה"

ארכיון
ארכיון



מלבד אלפי הפלסטינים שהשתתפו ביום שישי האחרון באירועי ותהלוכות 'יום האדמה' שהתקיימו ברחבי העולם, גם חברי ארגון 'נטורי קרתא' הקיצונים, המתנגדים לקיומה של מדינת ישראל, שלחו ייצוג לתהלוכות ולהפגנות שנערכו בלבנון ובירדן.

אחד מאנשי הארגון שהשתתף בהפגנה בירדן, אמר כי כיבוש פלסטין אינו חלק מהיהדות. "זו קטסטרופה עבור העם הפלסטיני, וזה לא קולם האמיתי של היהודים. העובדה שהמצבוהנוכחי נמשך כבר כל כך הרבה זמן, הוא בושה גדולה עבור כולנו. זה נוגד את ערכי היהדות. אסור שליהודים תהיה מדינה משלהם".

ישראל דוד וייס, אחד מראשי הארגון, המתגורר בארה"ב, הפגין ביום שישי בלבנון יחד עם שלושה פעילים נוספים. בראיונות לכלי התקשורת אמר וייס: "העולם צריך לדעת שהדת היהודית לא מקבלת בשום אופן את קיומה של מדינת ישראל ולא את הדיכוי הפלסטיני".

למרות המחסומים שהקים צבא לבנון, הפגנה של 1,000 איש התקיימה במבצר הבופור, שהיה אחד הסמלים לנוכחות הישראלית במדינה. בירדן התקיימה תהלוכה של האחים המוסלמים, שלא הגיעה לגבול ישראל.

14 אלף הפגינו גם בתהלוכה שנחסמה לפני מעבר אלנבי.
נטורי קרתא יום האדמה לבנון ישראל דוד וייס פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד