י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קורץ לימין

ללא לפיד: בני גנץ נפגש עם רבנים מובילים

ב'כחול לבן' לא מכחישים. בני גנץ נפגש בימים האחרונים עם קבוצת רבנים בציונות הדתית בביתו של הח"כ הסרוג ברשימתו, וזאת כחלק מהאסטרטגיה שנוקטים במפלגה, לגרוף מצביעים מ'הליכוד' ל'כחול לבן' - יאיר לפיד נעדר

ללא לפיד: בני גנץ נפגש עם רבנים מובילים
בני גנץ חובש כיפה לראשו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

למרות שנפגש השבוע עם יו"ר מפלגת 'העבודה' עמיר פרץ וסיכם עמו על ערוץ הידברות, יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ לא זונח גם את הצד הימני ולא סתם, את מצביעי הציונות הדתית ונפגש עם כמה רבנים מובילים במגזר, כך מתפרסם הבוקר (שלישי) בעיתון 'ישראל היום'.

על פי דיווחה של הכתבת דניאל רוט-אבנרי, המפגש התקיים בביתו של חבר הכנסת חילי טרופר מ'כחול לבן' ביישוב נס הרים וביוזמתו, בהשתתפות אביו, איש החינוך הרב דני טרופר מייסד תנועת 'גשר', לצד הרב אבי גיסר, רב היישוב עפרה וראש חמ"ד (החינוך הממלכתי דתי), הרבנית יפה גיסר - יושבת ראש עמותת 'בת עמי', הרב רפי פוירשטיין - מרבני 'צהר', הרב משה ליכטנשטיין - ראש ישיבת 'הר עציון', הרב שלמה ברין - יו"ר הוועד המנהל של מכללת הרצוג וכן הרב ישראל סמט מלוד.

מי שנעדר מן הפגישה, הוא מס' 2 ב'כחול לבן' חבר הכנסת יאיר לפיד המועמד מטעמה לראשות הממשלה ברוטציה. 

כפי שדווח בשבועות האחרונים, ב'כחול לבן' שמו להם כאסטרטגיה לחזק יותר את הקשר עם מצביעי הימין, אותם זנחו בבחירות הקודמות, וזאת בכדי לנגוס כמה שיותר בקולות הליכוד ולהעבירם אליהם, האם המשימה תיצלח? ימים יגידו.

בתגובה לידיעה על פגישתו של גנץ עם הרבנים, נמסר מ'כחול לבן', "כחול לבן היא מפלגת מרכז שלטונית, וככזו היא פונה לקהלים רבים בחברה הישראלית. בני גנץ והנהגת כחול לבן מאמינים בחשיבות של הידברות ושיתוף פעולה, ובמסגרת זו נפגשים עם מנהיגים של קהילות שונות. אנו מכבדים את המשתתפים בפגישות ולא מפרטים על אודות הנאמר בהן".

יצוין כי לאחרונה נחשף ב'ישראל היום' כי ח"כים ב'כחול לבן' תודרכו לפמפם שמפלגות 'העבודה' ו'מרצ' הן מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה ולכן חבל להצביע להן ולזרוק סתם קולות לפח.

בני גנץ מפלגת כחול לבן חילי טרופר רבנים הציונות הדתית בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד