ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
יעלון הוקלט מדבר נגד הרוטציה

גנץ מרגיע: יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה מצוין

הקלטה שפורסמה אמש, מעידה על הלך הרוח בהנהגת 'כחול לבן', יעלון נשמע מדבר נגד הרוטציה בראשות הממשלה עם יאיר לפיד. גנץ התיייחס ואמר, "יאיר הוא איש רציני, מנוסה, שמבין פוליטיקה ולמוד מערכות, בתורו הוא יהיה ראש ממשלה מצוין"

גנץ מרגיע: יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה מצוין
יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

החיוכים והחיבוקים בין ראשי 'כחול לבן', רק כלפי חוץ, בהקלטה שנחשפה אמש (שני) בחברת 'החדשות' של 'ערוץ 12', נשמע מס' 3 ב'כחול לבן' ח"כ בוגי יעלון מדבר נגד הרוטציה על ראש הממשלה, עליה מתעקש חברו להנהגה מס' 2 ח"כ יאיר לפיד, "ברביעייה לפני כמה שבועות, אז עמדתי נאמרה, אני יכול להגיד שחוץ מיאיר לפיד שבעד הרוטציה, אף אחד לא בעדה", כך נשמע יעלון.

בשבועות האחרונים דווח בכמה כלי תקשורת על אודות אי שביעות הרצון שמביע יעלון מכך, שיאיר לפיד אינו מוכן לוותר על הרוטציה בראשות הממשלה עם בני גנץ, לאחר שלדבריו העובדה שיאיר לפיד מוצג לציבור כראש ממשלה, מרחיקה ציבורים שונים מהצבעה למפלגת 'כחול לבן', כעת ההקלטה הזאת בקולו מוכיחה כי לא מדובר בדיבורי סרק.

בראיון שהעניק אמש יו"ר המפלגה ח"כ בני גנץ ליונית לוי באולפן המהדורה המרכזית, הוא התייחס לתוכן ההקלטה ואמר, "אנחנו הנהגה רחבה, יש דיונים וזה תקין וזה בסדר. אנחנו יודעים להכיל את חילוקי הדעות וממשיכים לפי ההסכם ובשותפות. נלך קדימה וננצח", הבהיר.

הוא סיפר כי "היו דיונים בזמנו, היו דיבורים, גם בוגי אמר את זה בקולו, כחול לבן זה גוף גדול. אותו הדבר, אותו הדיון, אותו סימן השאלה שכמו עוף החול אני מניח ישובו לדבר איתנו עליו עד סוף מערכת הבחירות הזאת - זה בדיוק אותו המצב שהביאו אותנו ל-35 מנדטים. זה אותו ההישג, אותה השיטה, אותו המבנה שהביא אותנו ל-35 מנדטים בהישג הקודם", אמר גנץ ושיבח את שותפו, "יאיר הוא איש רציני, מנוסה, שמבין פוליטיקה ולמוד מערכות, בתורו הוא יהיה ראש ממשלה מצוין".

בוגי יעלון רוטציה יאיר לפיד מפלגת כחול לבן בני גנץ בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד