י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

זעזוע ברחובות: העירייה מפעילה פקחי תנועה שרושמים דו"חות בשבת

חרדי תושב רחובות הופתע לגלות דו"ח שהוצמד לרכבו במהלך השבת • תושבים בעיר: "מה הם רוצים שהנהג יעשה? בכל מקרה הוא לא יכול להזיז את הרכב בשבת" • העירייה: "שומרים על הסדר הציבורי, הדוחו"ת ניתנו על-ידי גוי של שבת" • בפנים: הדו"ח שנרשם השבת

פקח בפעולה. צילום ארכיון
פקח בפעולה. צילום ארכיון



בעיר רחובות מחלקים דו"חות חניה גם בשבת: אחד התושבים החרדים המתגורר בעיר, הופתע לגלות עם צאת השבת, כי דו"ח חנייה על סך 250 שקלים הוצמד לחלון רכבו בעיצומה של השבת. זאת בטענה, כי חסם חנייה פרטית של אחד התושבים ברחוב.

מצילום הדו"ח שהגיע לידי כתב 'בחדרי חרדים' עולה, כי הוא ניתן ברחוב מדאר 30, בו ממוקמים שני בתי כנסת, שאחד מהם נפתח לאחרונה. הדו"ח ניתן בשעה 20:39 על-ידי הפקח א. בל.

אחד התושבים בשכונה העיד בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "כלי רכב נוסף של תושב אחר שחנה בסמוך, ולטענת העירייה עבר עבירה דומה, לא קיבל דו"ח חניה. התושבים באזור מזועזעים מכך שהעירייה מפעילה פקחים במהלך השבת. מה מועיל הדו"ח, אילו נהג הרכב לא יכול להזיז את הרכב במהלך השבת?"

מעיריית רחובות נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "במוקד העירוני התקבלה קריאה של תושב שחניית ביתו נחסמה על-ידי רכב שחנה במקום, בניגוד לחוק. בעקבות הפנייה נשלח פקח ונרשם דו"ח לרכב החוסם".

באשר לטענה כי העירייה מעסיקה פקחים המחללים את השבת, נאמר בתגובה: "העירייה מעסיקה גוי של שבת ושומרת על הסדר הציבורי בכל תחומי החיים".



הדו"ח שנרשם בשבת:


רחובות דו פקח גוי של שבת כלי רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד