י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יטפלו באלימות המזעזעת?

תלונה הוגשה במח"ש נגד השוטר שמשך בפיאות

מוטי קרויזר, חרדי תושב בית שמש שספג אלימות שוטרים מזעזעת ולמזלו המקרה תועד במצלמה, הגיש לפני זמן קצר תלונה במחלקה לחקירות שוטרים נגד השוטר שמשך בפאותיו והזכיר זמנים אפלים

תלונה הוגשה במח"ש נגד השוטר שמשך בפיאות
מח"ש צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

לפני שעה קלה (שלישי) הוגשה במחלקה לחקירות שוטרים תלונה נגד השוטר שתועד מושך בפיאות של מפגין חרדי בבית שמש. 

מוטי קרויזר, חרדי תושב בית שמש, הגיש לפני זמן קצר תלונה במחלקה לחקירות שוטרים, כך דיווח העיתונאי יוסי אלי, נגד השוטר שתועד ביום שישי האחרון מושך בפיאות במהלך מעצרו של קרויזר.

השוטר, עוד בטרם הוגשה התלונה, ככל הנראה בעקבות פרסום תיעוד הוידאו המזעזע, הועבר מתפקידו בשטח, לתפקיד אחר בתוך שורות המשטרה, זאת עד לסיום הבדיקה שנפתחה במח"ש.

בטקס חילופי מפקדים במחוז צפון שהתקיים מוקדם יותר הבוקר, אמר השר לביטחון הפנים כי יגלה "אפס סלחנות לאלימות מיותרת מצד שוטרים". עוד הוסיף השר ואמר כי "שוטר אלים שלא יודע לגלות איפוק לא צריך להישאר בשורות המשטרה. אין כאן מקום לטעויות או לסלחנות, כי בעידן שבו אנחנו חיים לכל גילוי אלימות מיותר ולא חוקי של שוטר יש נזק אדיר לאמון הציבור שמכוחו פועלת המשטרה".

באשר לטיפול בשוטרים אלה, אמר "פעם אחר פעם אני מגלה לצערי ששוטרים שפעלו בניגוד לחוק והפעילו כוח שלא לצורך, ממשיכים לשרת בארגון גם אם בתפקיד אחר. על כולנו לקבוע נורמה ברורה בנושא הזה: אפס סלחנות לאלימות מיותרת מצד שוטרים".

אלימות שוטרים המחלקה לחקירת שוטרים קרויזר בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד