י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היחיד בהידור עם התקן שבת

המזגנים שמשתמשים בהם בבית הכנסת של שר התורה

בכירי חברת תדיראן התקבלו השבוע במעונו של הגר"ח קנייבסקי וזכו לקבל את ברכתו על פיתוח המזגנים עם התקן שבת הכשר למהדרין. חברי הנהלת החברה שמחו לראות כי בביתו שר התורה מותקנים מזגני תדיראן עם התקן השבת של 'משמרת השבת', כך גם בבית הכנסת 'לדרמן', זאת על פי הוראתו כי השימוש מזגנים אלו הם 'הידור גדול' בשמירת שבת

המזגנים שמשתמשים בהם בבית הכנסת של שר התורה
חברי הנהלת תדיראן בביקור אצל שר התורה צילום: באדיבות המצלם

שר התורה הגר"ח קנייבסקי קיבל בביתו ברחוב רשב"ם בבני ברק את בכירי חברת תדיראן, כאשר רבני 'משמרת השבת' הציגו בפני שר התורה את המאמצים הרבים שעשתה החברה לשלב את התקן השבת בדגמים הפופולאריים והמתקדמים ביותר שלה, למרות המורכבות הטכנולוגית המחייבת השקעה מרובה בפיתוח לטובת המהדרין בשמירת השבת.

במהלך הביקור בירך שר התורה את כל העוסקים בנושא המיזוג הכשר למהדרין לשימוש בשבת, הן מצד משמרת השבת והן מצד חברת תדיראן, וכן את הציבור המהדר בשמירת שבת על ידי רכישת מזגני תדיראן עם התקן השבת המהודר והייחודי.

להתאמת מזגן שמתאים בדיוק לצרכים שלכם הכנסו לכאן>>>

בשנים האחרונות השקיעה חברת תדיראן מאמצים טכנולוגיים רבים בפיתוח מזגן כשר למהדרין עבור שומרי השבת, וכעת ניתן להוסיף למגוון הדגמים המובילים של החברה פיקוד שבת בכשרות מהודרת, באישור משמרת השבת והמכון המדעי טכנולוגי להלכה.

מדובר בדגמים פופולאריים של מזגנים עיליים ועיליים אינוורטר כולל בסדרות TADIRAN SUPREME,  TADIRAN ALPHA ועוד, המובילות את שוק מיזוג האוויר בישראל בכלל ואת קטגוריית המזגנים המאושרים לשבת בפרט.

להתאמת מזגן שמתאים בדיוק לצרכים שלכם הכנסו לכאן>>>

הרב חיים קנייבסקי תדיראן מזגנים בית הכנסת לדרמן התקן שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד