י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בלי בן-גביר

סמוטריץ' ופרץ ממשיכים באותה מפלגה

הסכם איחוד מפלגות הימין בין רפי פרץ מהבית היהודי לבצלאל סמוטריץ' מהאיחוד הלאומי אושרר שוב, בהיעדר הצלע השלישית - עוצמה יהודית

סמוטריץ' ופרץ ממשיכים באותה מפלגה
סמוטריץ' ופרץ צילום: באדיבות המצלם

לאחר שיחות מו"מ קצרות, סיכמו היום (שלישי) השרים הרב פרץ וסמוטריץ' על אשרור הסכם איחוד מפלגות הימין כפי שנחתם לפני הבחירות הקודמות כאשר במקום הראשון יוצב פרץ ואת התפקיד הראשון יבחר בצלאל סמוטריץ'.

השרים אשררו את ההסכם בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי וקראו לאיתמר בן גביר להיפגש באופן מיידי כדי לסגור הסכם ריצה משותפת על בסיס השותפות הקיימת כך שהוא יוצב במקום החמישי והשביעי יחד עם נציג נוסף מטעם עוצמה יהודית.

לדבריהם, "אנחנו בתקופה שבה נדרש גילוי אחריות וגיבוש אחדות בציונות הדתית ובימין האמיתי כדי להביא למיקסום הפוטנציאל האלקטורלי ולמניעת בזבוז קולות שכבר הביא למניעת האפשרות להקמת ממשלת ימין ולבחירות חדשות".

השניים קוראים גם לאיילת שקד ונפתלי בנט להיכנס למשא ומתן מיידי במטרה לרוץ בפתק אחד.

בתגובה לחיבור בין תקומה לבית היהודי, מעוצמה יהודית נמסר: "אנחנו מאחלים בהצלחה לבית היהודי ותקומה ומתפללים שיעברו את אחוז החסימה, ולא יזרקו לפח אלפי קולות. יחד עם זאת, ההודעה לפיה הם קוראים לנו להתחבר אליהם היא עוד ספין תקשורתי.

לדברי המפלגה, "במשך החודשיים האחרונים העדיפו בבית היהודי להפר את כל הסיכומים עם עוצמה יהודית, ובכללם סירבו לאפשר נציג מטעם עוצמה בצוות המו"מ הקואליציוני, הודיעו לעו"ד בן גביר כי לא ייכנס אוטומטית לכנסת, ובסופו של יום גם הודיעו כי לא יקיימו את התחייבותם במסגרת החוק הנורבגי, ובמקביל לא הפסיקו לתדרך ולהכפיש את עוצמה יהודית, כאשר חרף העובדה שמספר הטלפון של עו"ד בן גביר ידוע לרב פרץ, התקיימה רק פגישה אחת בין הצדדים מאז הבחירות. המסר שלנו הוא אחד: מי שרוצה חיבור לא משתמש וזורק".

"עוצמה יהודית תתמודד בבחירות הבאות על בסיס חיבורים הוגנים וראויים בגוש הימין", הוסיפו.

בצלאל סמוטריץ' האיחוד הלאומי הבית היהודי רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד