י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חרפה

חרפה: 260 בנות ללא סמינר - מרגי שיגר מכתב זועם לשר החינוך

כ-260 בנות חרדיות נותרו ללא סמינר לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה • ח"כ יעקב מרגי שיגר מכתב זועם: "מנתונים שהגיעו לשולחני עולה תמונה עגומה ומזעזעת כאשר מעל 260 תלמידות, ברשויות השונות, בפיקוח המחוז החרדי, טרם שובצו למוסד חינוך עד לרגע זה"

חרפה: 260 בנות ללא סמינר - מרגי שיגר מכתב זועם לשר החינוך
אילוסטרציה צילום: קובי גדעון פלאש 90

לאחר שבנות הסמינרים יצאו לחופש הגדול - כ-260 בנות נותרו ללא סמינר. יו״ר ועדת החינוך הזמנית של הכנסת, חבר הכנסת יעקב מרגי פונה במכתב בהול לשר החינוך, הרב רפי פרץ, ולמנכ"ל המשרד שמואל אבואב ודורש לאכוף את סמכותם כנגד מי שמעד בתפקידו במחוז החרדי.

במכתב ששיגר חבר הכנסת יעקב מרגי לשר פרץ, הוא כתב כי למרות שכבר יותר משנתיים הוסדר עניין רישום תלמידות בתקנות מפורטות וברורות אשר מטרתם היה לסיים את כל סאגת שיבוץ התלמידות לא יאוחר מתאריך 30 ביוני, בתום כל שנת לימודים, מתוך כוונה כי כל תלמידה תצא לחופשה כאשר הינה יודעת היכן תלמד עוד חודשיים ימים - מספר בנות עדיין נותרו ללא שיבוץ.

לדבריו, "מנתונים שהגיעו לשולחני עולה תמונה עגומה ומזעזעת כאשר מעל 260 תלמידות, ברשויות השונות, בפיקוח המחוז החרדי, טרם שובצו למוסד חינוך עד לרגע זה".

מרגי דורש מהשר והמנכ"ל להשתמש בסמכותם כנגד האחראים שמעדו בתפקידם. לדבריו, "כיו"ר וועדת החינוך אני קורא לשר החינוך, למנכ"ל משרדו, וליועצת המשפטית של המשרד לבחון את התנהלות המחוז החרדי בסוגיית שיבוץ תלמידות למוסד חינוכי לשנה"ל תש"פ, בהסקת מסקנות כלפי בעלי תפקידים במשרד, אשר היו אמורים לפקח ולאכוף את יישום התקנות הלכה למעשה".

יעקב מרגי סמינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד