י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עבריינים במדים

קרויזר מעיד: תלשו חלק מהפאה השמאלית

קרבן התעללות השוטרים - מרדכי קרויזר, העיד על החוויה המשפילה אליה נקלע • "החטיפו לי הרבה סטירות לראש, בעיטות לשאר חלקי הגוף, נגררתי לכיוון הכביש החיצוני שם העמידו אותי והתחילו למשוך את הפאות. תלשו לי חלק מהפאה השמאלית", תיאר קרויזר

קרויזר מעיד: תלשו חלק מהפאה השמאלית
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

מרדכי קרויזר ועורך דינו רועי פוליטי הגיעו היום (שלישי) ליחידה לחקירת שוטרים בירושלים כדי להגיש תלונה נגד השוטר שמשך בפאותיו בעת במעצרו. בכניסתו ליחידה, סיפר קרויזר לעקיבא ווייס מ'כאן חדשות', כי לא היה בין המפגינים במחאה שהתקיימה באותה העת ושרק ביקש לצאת מביתו עם אשתו וילדיו לחנייה: "התקרבתי מהבניין שלי לכיוון סוף החנייה. כשנעמדתי שם הגיעו השוטרים, תפסו אותי, בעטו בי ונתנו לי מכות".

לדברי קרויזר: "החטיפו לי הרבה סטירות לראש, בעיטות לשאר חלקי הגוף, נגררתי לכיוון הכביש החיצוני שם העמידו אותי והתחילו למשוך את הפאות. תלשו לי חלק מהפאה השמאלית". הוא הוסיף שהאלימות כלפיו נמשכה גם לאחר שהכניסו אותו לניידת, בעת הגעתו לתחנת המשטרה וסיפר כי "המשיכו שם עם האלימות אבל פחות ממה שהיה בהתחלה".

לדבריו, "השוטר הריץ אותי לקיר גבס בסוף המסדרון וצעק עליי שאסתובב לקיר. הוא איים עלי שאם לא הוא יכניס אותי לקיר. לפני כן הוא גם אמר לי לעשות כל מה שהוא אומר, גם אם הוא אומר לי להפסיק לנשום, אז שאפסיק לנשום".

ממשטרת ישראל נמסר כי החומר הועבר למחלקה לחקירות שוטרים ובמקביל, הוחלט להעביר את השוטר מתפקידו באופן מיידי עד לבירור הנסיבות.

אלימות שוטרים קרויזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד