י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתוך 'יתד נאמן'

השדר הפופולרי השתלח בשר התורה • צפו

שדר הרדיו רון קופמן ידוע באמירותיו הפרובוקטיביות חדשות לבקרים, אך נדמה שהפעם הגדיש את הסאה כאשר בחר להשתלח בבוטות בגר"ח קנייבסקי. השדר התייחס להבטחת שר התורה שפורסמה היום ב'יתד נאמן', כי כל מי שיתרום לישיבת 'קרית מלך', יזכה שימליץ טוב עבורו ויזכה לראות פני משיח • צפו

השדר הפופולרי השתלח בשר התורה • צפו
רון קופמן צילום: wikipedia

רון קופמן, שדר הרדיו של תחנת 103fm - המשדר מידי יום תוכנית עם איש התקשורת הימני ינון מגל - ידוע באמירותיו הפרובוקטיביות חדשות לבקרים.

היום נדמה, כי קופמן חצה את כל הקווים האדומים כאשר בחר להשתלח בעזות מצח בשר התורה הגר"ח קנייבסקי בשידור חי בתוכניתו.

השדר הקריא בתחילת השידור כתבה מתוך עיתון יתד נאמן ובה נאמר כי שר התורה מברך את התורמים למגבית עבור הצלת מוסדות "תפארת ציון קרית מלך" שבראשם עומד בנו של הגר"ח, הגאון רבי שלמה קנייבסקי.

"התורמים והמסייעים יזכו לראות פני משיח" נאמר בכותרת וכאן בחר קופמן להשוות את הגר"ח קנייבסקי למכשפות וקוראות בקפה. "זאת לא יהדות, זו הונאה, כמו שהולכים למכשפה, כמו אצל קפה ברטה, זה עבודת אלילים" פסק קופמן והוסיף הלצה על המשפט שנכתב בידיעה "הצלתו הצלתי וישועתו ישועתי".

נראה שינון מגל שישב לצידו, לא קיבל את אמירותיו של קופמן, אך גם לא מחה על כך. מגל גם התקשה לפענח את ראשי התיבות "רשכבה"ג" (רבן של כל בני הגולה).

מתוך דף הפייסבוק של תחנת 103fm

לרון קופמן היסטוריה ארוכה של התבטאויות נגד חרדים. בעבר אמר: "אני חושב שצריך להעלות את המס על שבעת המינים, צריך לקרוע את החרדים האלו, שלולב יעלה 2500 שקל ואתרוג 50000 שקל".

עוד התבטא בעבר: "מדובר בסחטנים שעושקים אותנו. את מחאת הנכים פינו מהכבישים ואת החרדים השאירו. המשטרה עמדה במשך שעתיים והביטה מהצד, אלו סמרטוטי רצפה שרוצים רק לקחת מבלי לתרום כלום. נמאס מהם, אני לא יכול לסבול אותם. ישנו חוק שנקרא 'חוק שירות הביטחון' והם מתחמקים ממנו. הם לא עושים כלום חוץ מלקחת".

103 FM רון קופמן ינון מגל הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד