י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מרוסיה לארה"ב: הרב הראשי אורח הכבוד של האסק

רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר היה אורח הכבוד במחנה הקיץ 'האסק' לילדים בעלי צרכים מיוחדים בארה"ב, הדיין של סקווירא קיבל את פניו והמשתתפים התחזקו ונפרדו בשירה  

מרוסיה לארה"ב: הרב הראשי אורח הכבוד של האסק
רבה של רוסיה - אורח הכבוד במחנה הקיץ 'האסק' צילום: האסק

 ביקור רב רושם ומיוחד, ערך רבה של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, במחנה הקיץ הגדול של ארגון 'האסק' הוותיק בארה"ב, הפועל במשך כל השנה למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים, במסירות ובהשקעה רבה. 

הגר"ב לאזאר הגיע לארה"ב לרגל היארצייט ה-25 של הרבי מליובאוויטש זי"ע, יחד עם קבוצה גדולה של שלוחי חב"ד מרוסיה, ושהו במהלך שבת היארצייט, סמוך ונראה לאוהל הקדוש, יחד עם עוד אלפי חסידים ושלוחים, לתפילות, שיעורים והתוועדויות גדולות. 

הנהלת ועסקני 'האסק', ועוד אורחים חשובים, בראשם דיין חסידות סקווירא בבורו-פארק הגר״מ שטיינמץ קיבלו את פני האורח הדגול וליווהו במהלך ביקורו, בין האגפים השונים והכיתות, ועמד מקרוב על ההשקעה והמסירות בטיפולים הרפואיים וכל הדרוש למען הילדים המיוחדים.  

את הסיור הובילו ר' אברהם אייב אייזנר - יו"ר מועצת המנהלים של האסק, ר׳ שמיל קאהן - מנכ׳"ל המחנה, והרב יהודה מישל – מנהל המחנה.

עם תום הביקור ועלייתו על המסוק לנמל התעופה JFK בדרכו חזרה למוסקבה, נשא האורח הדגול בפני מאות המשתתפים, דברי חיזוק ושמחה מתוך רגש רב, שעודדו וחיזקו את המאזינים והללו נפרדו ממנו בשירה. 

 

האסק הרב בערל לאזאר רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד