י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ללא רחם > 7 נגד 1

עונש מאסר לגבר שהיכה בעוצמה אדם ברחוב

גבר בן 34 נשלח לשלושים חודשי מאסר באוהיו שבארה"ב, לאחר שהוא ועוד ששה מחבריו הכו אדם שהזדהה כ'יהודי', למרות שאינו יהודי באמת | "אני רוצה להרוג את כל היהודים", אמר הנאשם ולפני ותוך כדי התקיפה

עונש מאסר לגבר שהיכה בעוצמה אדם ברחוב
התוקף אזמיר קוך צילום: משטרת סינסינטי

גבר שהכה עובר אורח מאחר וחשב שהוא יהודי, נידון ל-30 חודשי מאסר. הוא לא היה לבד במעשה הנפשע, חבריו בעטו ונתנו אגרופים לאדם שהם האמינו שהוא יהודי מחוץ למסעדה בעיר סינסינטי שבאוהיו בארצות הברית.

על פי הדיווח באתר FOX19, ההתקפה אירעה ב-4 בפברואר 2017, כשאזמיר קוך, בן ה-34, צעק ושאל אם מישהו יהודי, את השאלה הוא שאל מחוץ למסעדה מקומית.

אחד האנשים השיב "אני יהודי", בתגובה הנאשם זינק עליו והחל להכותו ולבעוט בו בכל חלקי גופו גם בראשו, כאשר ששה חברים מצטרפים אליו ומכים את האיש ללא רחם. גם לאחר שהקורבן נפל ארצה חסר אונים, קוך וחבריו לא הרפו והמשיכו להכות ולבעוט בו, לשבור לו עצמות וצלעות.

לפני ותוך כדי התקיפה, נשמע הנאשם אזמיר קוך צועק, "אני רוצה להרוג את כל היהודים" ו"אני רוצה לדקור את היהודים", כך על פי הודעת המשטרה.

הקורבן למעשה לא היה יהודי, אבל היה עם חברים ובני משפחה שכן היו יהודים. הנאשם שהיכה וארגן את המכות, שיקר לחוקרים בחקירתו, מה שהוסיף לו עוד כמה חודשים בכלא.

תקיפה אכזרית מכות נמרצות עונש מאסר אנטישמיות ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד