י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אלפים מתפללים לנס • צפו בחיפושים

חשש לחיי הרב שהציל הילד ונעלם: סריקות נרחבות במהלך הלילה

מתפללים לנס: במהלך הלילה נערכו חיפושים נרחבים אחר הרב ראובן באומן מוירג'יניה - שנעלם אתמול בחוף בוירג'יניה לאחר שנכנס למים להציל ילד שהחל לטבוע • הילד ניצל אולם הרב לא הצליח לצאת מהמים ומאז נעלמו עקבותיו • צפו בתיעוד מהחיפושים הנרחבים שנערכו בלילה

חשש לחיי הרב שהציל הילד ונעלם: סריקות נרחבות במהלך הלילה
הרב שנעדר על רקע החיפושים אחריו צילום: באדיבות המצלם, צילומסך

במהלך הלילה (שלישי) ערכו כוחות הביטחון וההצלה בוירג'יניה חיפושים נרחבים אחר הרב ראובן באומן מוירג'יניה, כבן 35, שנעלם אתמול באחד החופים במדינה לאחר שנכנס להציל ילד שהחל לטבוע. הילד ניצל, אולם הרב לא הצליח לצאת מהמים.

אתר Yeshiva world news דיווח כי צוותי חילוץ גדולים מאד, ביניהם ארגונים שונים: 'ארגון חברים של רוקלנד', יחידת ההטסה של ארגון הצלה מניו יורק, 'חי לייף ליין', 'אחיעזר' - מנסים למצוא את הרב ראובן צבי בן אסתר ביילה.

 

כזכור, רשויות ההצלה והחירום קיבלו אמש קריאה על טביעה בפארק המים בחוף ווירג'יניה. מי שצלצל אמר שישנם שני אנשים במים: אחד מהם בן 35, השני היה ילד בן 11.

על פי הדיווח, הרב היה עם קבוצה של כ-20 תלמידים והוא ראה לפתע את אחד מהם נאבק במים; אז הוא נכנס לעזור לילד. הילד הצליח לצאת, אבל הרב לא יצא החוצה וצוותי חילוץ עדיין עושים מאמצים לאתר אותו.

עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם מתפללים למציאת הרב באומן; קבוצות גדולות חילקו ביניהם את ספר התהילים, כדי שהתפילות ימשיכו ברציפות. היום תתקיים אסיפה גדולה של הורי הילדים ויוחלט מה לעשות עם המשך המחנה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב תתקיים חתונה בקהילה החרדית המקומית והרבנים קראו לציבור להגיע לחתונה למרות הסיפור הקשה ולשמח את החתן והכלה, כדי לא לתת לעצב לפגוע בחתונה.

יצוין כי אין קשר משפחתי בין הרב שנעלם לבעלי השמחה, אך יש עצב גדול בקהילה - דבר שיכול לפגוע בחתונה; ועל כן קראו הרבנים להגיע לחתונה על אף העצב הגדול.

רב בישיבה טביעה הציל ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד