ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הונדה CR-V החדשה – הבחירה המשפחתית שלי

סוכנת הונדה רחובות החלה בימים אלה במכירת הדגמים החדשים של רכב הפנאי הנמכר ביותר בעולם הונדה CR-V בגרסאות החדשות שלו

הונדה CR-V החדשה – הבחירה המשפחתית שלי
הונדה CRV צילום: מתוך אתר הונדה

סוכנת הונדה רחובות החלה בימים אלה במכירת הדגמים החדשים של רכב הפנאי הנמכר ביותר בעולם הונדה CR-V בגרסאות החדשות שלו.

הדור החמישי של דגמי CR-V מיוצר בשני דגמים, האחד מכיל חמישה מקומות ישיבה והשני מכיל שבעה מקומות ישיבה לנוחות מרבית של כל הנוסעים ברכב.

זו ההזדמנות להתקדם ולרכוש את אחד מהמודלים החדשים של הונדה אשר מבטיחים נסיעה נינוחה ובטיחותית לכל נוסעי הרכב.

בכל אחד מהדגמים המשפחתיים חשבו מהנדסי החברה על כל פרט ופרט כך שהנסיעה היא במכונית מרווחת ונעימה ומתאימה הן לנסיעות קצרות והן לנסיעות ארוכות. הילדים ייהנו ממרחב גדול ונוח וגם אם הרכב מלא לא תהיה תחושה של צפיפות במושבים.

המשפחה גדלה, נוסף תינוק, יש המון ציוד לסחוב בכל נסיעה? הפתרון הוא רכישת רכב CRV בכמות המושבים הנחוצה לכל משפחה. תא המטען הגדול מאפשר אחסון של ציוד רב כמו עגלה, מזוודות ותיקים, לנוחות מקסימלית של כל הנוסעים.

נסיעת מבחן

כדי לחוש את התחושה הנפלאה של נהיגה ברכב עוצמתי ומיוחד, סוכנות הונדה רחובות מזמינה אתכם לנסיעת מבחן בתאריך הנוח לכם. תאמו איתנו את המועד הרצוי ותיהנו מנסיעה ברמה שלא הכרתם עד היום של רכב בטיחותי המאובזר בכל המערכות האוטומטיות המקלות על הנסיעה והופכות אותה לחוויה עוצמתית.

מי שנוהג בהונדה CR-V  פעם אחת בנסיעת המבחן או לאורך זמן, ישבה בקסמה של המכונית המיוחדת והקומפקטית והוא לא יוכל לנסוע ברכב אחר לאחר שהכיר את המכונית האולטימטיבית עבורו.

כבר בימים הראשונים להשקת הדגמים החדשים, נמכרה בסוכנות הונדה רחובות כמות נכבדה של הרכבים החדשים. לקוחות חדשים ששמעו על המוצר החדש התלהבו והגיעו לקנות את הרכב וגם בעלי הונדה בשנתונים שונים ביצעו עסקאות טרייד אין, מכרו לסוכנות את רכב ההונדה הישן שלהם ורכשו במקומו את הרכב המתקדם בעולם.

קרדיט תמונה לאתר הונדה.

נתונים טכניים של דגמי CR-V החדשים

גודלו הפיזי של רכב הונדה CR-V החדש גדול יותר מהדגמים הישנים. תכונותיו הטכניות הן מעולות וכוללות מנוע טורבו של 1.500 סמ"ק, 193 כוח סוס, צריכת דלק של 14 ליטר לקילומטר ונסיעה המתאימה לתנאי שטח 4* 4.

תוספות אבזור בדגמים החדשים

מהנדסי הרכב ביצעו תכנון של הדור החדש של הונדה CR-V תוך מתן דגש על גימור מושלם ברמה יוצאת דופן. האבזור החדשני כולל מערכת בקרת אקלים מפוצלת בעלת פתחי אוורור הן בחלק הקדמי והן בחלק האחורי של המכונית. מערך מולטימדיה עם צג מגע מקורי, מפתח חכם, תפעול חשמלי קל ונוח עבור המושבים הקדמיים.

לאור המצב בדרכים, מעניקים מהנדסי הונדה חשיבה מיוחדת לנושא הבטיחות ולכן קיימים בדגמים הללו אופציות חדשניות ומועילות כמו מערכת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מהנתיב ומערכת בלימת חירום אוטונומית.

שילוב של כל אמצעי הבטיחות הייחודיים הללו מקדם את הונדה לאחד הרכבים הבטוחים ביותר לשימוש בדרכים.

מחירים של דגמי הונדה CR-V

נכון לחודש יולי 2019, נמכרים הדגמים החדשים בסוכנות הונדה רחובות במחירי השקה. הדגם של חמישה מושבים נמכר החל ב – 216,255 ₪ (כולל אגרות רישוי לשנה הראשונה) והדגם של שבעה מושבים החל ב-233.000 ₪.

סוכנות הונדה רחובות מאחלת לכם נסיעה טובה ובטוחה.

הונדה CR-V נסיעת מבחן רכב משפחתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד